Säljkoordinator

Säljkoordinator

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. 
För kunds räkning söker vi nu:

Söker du jobb över ledighetstider och tycker om att hålla på med administrativa uppgifter, kundkontakt och har ett intresse för tele-och-datakommunikation?

Titel: Säljkoordinator
Plats: Globen, Stockholm
Start: Juni 2023
Slut: Januari 2027
Omfattning: Uppdraget omfattar arbete under perioder med ledighet för ordinarie personal såsom sommar, jul och andra högtider. Ytterligare tider kan tillkomma vid perioder med högre belastning. Kanske är du student och söker ett extrajobb utöver studier!

I uppdrag av vår kund söker Barona en engagerad Säljkoordinator till ett företag i Stockholm. Vi söker dig som har en god, och gärna flerårig kunskap, av kundkontakt i både tal och skrift samt koordinering av leveranser. Om du besitter kunskaper i CRM-system såsom MS Dynamics CRM är det mycket uppskattat. Det är även fint om du har erfarenhet av tele-och-datakommunikation och har gjort beställningar inom just detta.

Om företaget
Företagets uppgift är att säkerställa att Stockholms stads kommunikationsnät är effektivt och sammanhållet. Nätet är exklusivt för Stockholms stads förvaltningar och helägda bolag och täcker in behoven för alla verksamheter, såväl för administration, som de mer publika verksamheterna som till exempel skola, barnomsorg, fritid och kultur.

Arbetsuppgifter

Ansvarig för att skapa, handlägga & driva ärenden i ärendehanteringssystem

Ta in offerter från leverantörer

Offerera kund enligt prislista & leverantörsofferter

Godkänna & kontera leverantörsfakturor

Ha kundkontakt och informera om ärenden

Stötta kundreskontra gällande fakturafrågor från kund

Sitta inkopplade i Slingan för att svara på kundsamtal


Kompetenser

Lätt för att arbeta i grupp samt vara självgående

Kommunikativ

Ansvarstagande & handlingskraftig

Teknikintresserad

Lyhörd & relationsbyggare

Kan formulera sig väl i skrift & tal

Noggrann & ordningsam

Förmåga att förstå & kära system och processer.


Övrig information
Du kommer att vara anställd som konsult hos oss på Barona och jobba hos kund.  Detta är ett uppdrag som startar i juni 2023 och som sträcker sig till januari 2027 och där arbetstillfällena innefattar främst perioder där ordinarie personal är på ledighet. Det kan även innebära tider utöver detta.

Processen
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Group international AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2023
  • Ansök senast: 24 maj 2023

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024