Säljkoordinator

Säljkoordinator

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en driven och engagerad säljkoordinator till en av våra kunder i Eskilstuna. Vi söker dig som är initiativrik och öppen för nya idéer, samtidigt som du är en lagspelare med en positiv attityd. Du bör också vara inriktad på kontinuerlig förbättring och ha en pragmatisk inställning till att lösa problem. Dessutom kan du hantera flera uppgifter under tidspress och samtidigt leverera en utmärkt kundservice.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att:
Fungera som nyckelgränssnitt för återförsäljare.
Hantera reservdelsorder och lösa logistikfrågor.
Säkra och utveckla samarbetet med globala funktioner genom hela leveranskedjan.
Tillhandahålla utbildning och stöd för återförsäljare gällande orderhantering och ordersystem.
Aktivt stödja ständiga förbättringsaktiviteter inom organisationen och för återförsäljarna.

Tjänsten erbjuder möjligheten att vara en del av ett engagerat och mångsidigt team. Om du är redo för en ny utmaning och vill vara med och driva affärer framåt, kan detta vara en fantastisk möjlighet för dig!





Ansvarsområden
Ditt ansvar kommer att vara att stödja Region Europa och internationella återförsäljare med deras dagliga reservdelsorder och logistikfrågor.

Kvalifikationer
För att passa och trivas i tjänsten ser vi att du har följande: 
Universitetsexamen inom logistik eller annat relevant område/erfarenhet
Erfarenhet av logistik, gärna inom eftermarknadsverksamhet.
Kunskaper i att bygga systemstödsverktyg & digitalt mindset (Office 365, Powerautomate, Power BI, Qlick view etc).
Förmåga att bygga nätverk i en mångkulturell miljö
Flytande i engelska och svenska i tal och skrift.
B-Körkort.

Det är meriterande om du även har följande: 
 Ytterligare språkkunskaper.
Erfarenhet från internationell kundsupport.




Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2023
  • Ansök senast: 22 oktober 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


31 oktober 2024

Sales System Administrator

Sales System Administrator

23 oktober 2024

22 oktober 2024

22 oktober 2024