OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Idag finns Randstad i tjugo länder med över 2.500 lokal avdelningar i Europa, Nordamerika och Asien. På Randstad har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, Finans, Teknik, IT, Produktion & Lager. Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Nyköping, Norrköping och Västerås är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag. Varje dag går runt 325.000 Randstad-medarbetare ut och jobbar hos våra kunder, inom alla tänkbara branscher. Det gör Randstad till ett av de största bemanningsföretagen i världen. Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega. Vi söker idag efter en Säljkoordinator för uthyrningsuppdrag till vår kund belägen i Hölö söder om Södertälje. Vår kund är en ledande leverantör utav maskiner, service och reservdelar till tillverkningsindustrin. Företaget är mycket väl etablerat på marknaden och har funnits i över 40år och anställer idag ca 15 personer. För rätt person kommer uthyrningsuppdraget att gå över till en fast anställning. Arbetsuppgifter[ I Arbetsuppgifterna ingår att till 50% Agera Säljkoordinator och 50% VD assistent. Möjlighet finns att rollen på sikt kommer att utvecklas mot sälj eller projektledare. Som Säljkoordinator kommer du att avlasta säljorganisationen och ha löpande kontakt med leverantörer, göra beställningar, samt följa upp och bevaka dessa. Som VD assistent kommer du att avlasta denna med div. administrativa arbetsuppgifter såsom svara i telefon, informera kunderna om produkterna, administrera utskick, orderregistrering, delta i möten och mässor. Utbildning / Erfarenhet Vi ser gärna att du har lägst genomförd gymnasieutbildning samt erfarenhet utav liknande arbetsuppgifter. Vi värdesätter god planerings- och organisationsförmåga samt hög motivation och engagemang. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper och samarbetsförmåga. Du bör kunna kommunicera väl på Engelska skriftligt och muntligt. Du kan vara nyexaminerad från Högskolan eller KY utbildning med teknisk inriktning. För att få en jämnare könsfördelning på vår arbetsplats ser vi gärna kvinnliga sökande. Personliga egenskaper Du kan på ett professionellt sätt hantera många ärenden samtidigt. Du är trevlig, har ett gott humör och sätter kunden i centrum. OBS Pga. företagets belägenhet bör du bo inom rimligt pendlingsavstånd. Vi ser fram emot din ansökan innehållande CV, bild och Referenser Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051