OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker till en av våra kunder en Säljkoordinator Arbetsuppgifterna består av tre områden: Administration * Fakturahantering * Administrera statistik * Föra protokollMarknadsföring * Korrekturläsa * Översätta mellan svenska och engelska * Annonsering * Marknadsmaterial * Hantera större utskick per post och emailFörsäljning * Administrera kundstödsystem * Hantera produktordrar, returer, reklamationer etc Det är viktigt att du har mycket goda kunskaper i MS Office och goda kunskaper i Outlook. Du har också mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du noggrann, effektiv och strukturerad. Du är serviceminded och tycker om att ha mycket kontakter, både internt och externt. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via post.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719