Säljkoordinator

Säljkoordinator

Arbetsbeskrivning

VI söker en säljkoordinator till vår växande kund i Helsingborg

Vill du växa tillsammans med vår kund? Är du en lyhörd lagspelare? Då kanske jobbet som säljkoordinator är ditt nästa steg i karriären!


Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar initialt sex månader med stora möjligheter till övertag av kund. Du kommer att vara anställd av Jefferson Wells, ett bolag inom ManpowerGroup, men arbeta hos vår uppdragsgivare.

Att arbeta som säljkoordinator
Som koordinator kommer du att ingå i ett kompetent team med 17 säljare i hela landet under ledning av säljchefen. Du kommer vara hens högra hand och koordinera projekt stora som små. Kunden är inne i en expansiv fas och vi ser att du har 2-3 års arbetserfarenhet inom administration/projektledning/koordinator samt ett stort intresse att leverera service i världsklass.

Vi söker dig som har:

* Eftergymnasial utbildning inom företagsekonomi, service management eller som arbetsgivaren bedömer som likvärdig
* 2-3 års erfarenhet av administration
* God kunskap och erfaren inom Excel , Powerpoint.
* Behärska svenska och engelska i tal och skrift



Arbetsuppgifter:


* Förbereda, koordinera och leda försäljningsaktiviteter
* Förbereda vecko- och månadsmöte
* Framtagande av statistik och analyser
* Framtagande av presentationsmaterial och dokumentation
* Div administrativa arbetsuppgifter
* Planera och boka event och utbildningar


Placering: Helsingborg
Tillträde: omgående och förväntas pågå 6 månader med möjlig övergång till kund.

Din profil?
Du har flera års erfarenhet från en koordinerande roll. Vi tror att du har arbetat inom säljsupport, kundservice, projektledning, innesälj. Du är systemsmart och hanterar enkelt hela MSOffice, främst Excel och Powerpoint. Du är säljdriven med ett affärsmässigt tänk och du trivs i ett tydligt säljklimat där man gillar att göra affärer. Du är van vid att planera, genomföra och följa upp resultat. Noggrannhet när det kommer till administration och planering är verkligen din styrka. Samtidigt har du förmågan att snabbt ställa om vid förändringar i vardagen där du är van att administrera samt underlätta för medarbetare så att teamet levererar enligt förväntan. Kunskap/erfarenhet inom facility service är meriterande.
Du har en mycket hög servicegrad och känner igen dig i egenskaper som; kommunikativ, initiativtagande, flexibel, strukturerad och nyfiken. Du är van att jobba självständigt, ta egna beslut samt hantera många flera projekt samtidigt. Du är noggrann och har en god känsla för detaljer. Du trivas att arbeta i en föränderlig miljö, har ett prestigelöst förhållningssätt och förmåga till problemlösning, kunna prioritera och komma till beslut.

Vad kan Jefferson Wells erbjuda dig?
Jefferson Wells är specialister på kompetensförsörjning av chefer och specialister inom Ekonomi, HR, Executive, Inköp, Logistik, Marknad, Försäljning och Ingenjörsområdet. Vi är ett av få bolag som samarbetar med företag, myndigheter och organisationer inom privat och offentlig sektor i hela Sverige. Våra konsultchefer har gedigen kunskap inom just ditt område. Som konsult hos oss är din karriär och utveckling alltid i fokus. Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och utvecklas. Vi erbjuder en trygg anställning med allt vad det innebär: månadslön, kollektivavtal, försäkringar m.m. Läs mer om hur det är att vara konsult på Jefferson Wells: https://www.jeffersonwells.se/sv/karriar/konsult-pa-jefferson-wells

Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Vi tar inte emot ansökningar via mejl men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila ansvarig konsultchef Ulrika Jigman på Ulrika.jigman@manpower.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jefferson Wells
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 april 2021
  • Ansök senast: 5 maj 2021

Liknande jobb


10 oktober 2024