OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten:
Som innesäljare får du en nyckelroll genom ansvaret för försäljning, organisation och logistik kring beställningar och förfrågningar på konferens och andra arrangemang. I arbetet ingår att aktivt följa upp offerter, hantera CRM och driva försäljning per telefon samt planera och organisera in i verksamheten. Du har också en representativ roll när kunden är på plats och kan leda en del större arrangemang som projekt.
Kvalifikationer:
Du som söker har minst en godkänd gymnasial utbildning och flera års erfarenhet av försäljning. Goda erfarenheter i Office är ett måste liksom tal och skrift i svenska och engelska. Erfarenhet av bokning, optimering och offentlig upphandling är meriterande liksom produktkännedom och erfarenhet inom samma bransch. B-körkort är ett krav.
Personliga egenskaper:
Du är driftig och målinriktad och kan sprida god energi omkring dig. Du har hög social kompetens, mycket god organisationsförmåga, är effektiv, noggrann och relationsskapande. Då tempo och arbetsuppgifter varierar krävs det att du är lösningsorienterad och kan prioritera rätt i stressiga situationer. Att du är självgående, professionell och flexibel ser vi som en förutsättning för att lyckas i rollen.
Rekrytering sker löpande så sök redan idag!