OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Customer Service department (CSD) på Arctic Paper Grycksbo har som uppgift att säkerställa bästa möjliga service åt företagets kunder. Nu utökar vi organisationen med en tjänst.
Som en del i vårt team, hjälper du våra internationella säljbolag, agenter och kunder med koordinering av order samt andra administrativa uppgifter. Du hanterar och ansvarar för orderns gång från orderläggning till fakturering, samt för information om produktsortiment, leveransmöjligheter och leveransvillkor. I arbetsuppgiften ingår även logistikkoordinering av order utanför Europa med leveransplanering, dokumenthantering och förtullning. Du samverkar externt med säljbolag, kunder och agenter på respektive marknad, men har även interna kontakter med produktionsplanering, leveransavdelning, utlastning, efterbearbetning och teknisk kundtjänst.
Du har en genomförd utbildning på gymnasie- eller högskolenivå inom lämpligt ämnesområde. Erfarenhet från liknande arbeten är meriterande. Du är ansvarstagande, engagerad, bra på att samarbeta och har en egen drivkraft. En förutsättning för att du ska lyckas i jobbet är att du har förmåga att arbeta strukturerat med olika systemstöd samt vill leverera god service. Tjänsten kräver att du har goda kunskaper i engelska, skriftligt och muntligt samt goda system/IT-kunskaper.
Tjänsten är dagtid, tjänstgöringsgrad 100%.
Urval och intervjuer sker löpande dock vill vi ha din ansökan senast den 31 december 2021 via www.arcticpaper.com/ledigajobb.
Vid frågor om tjänsten, kontakta Försäljningsdirektör, Jaana Ahlroos, 010-451 8039.
Vid frågor om ansökan, kontakta HR-specialist, Malin Wedholm 010-451 8073.