OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Phone House söker en säljkoordinator som ska arbeta på vår Corporate Eventavdelning i Stockholm. Du kommer att ansvara för det administrativa på avdelningen. I arbetet ingår att boka mässor, resor samt boende för våra resande säljare. Vidare ska du uppehålla och bearbeta kontakten med våra samarbetspartners. Du kommer även att ta hand om material och se till att våra team har det material som behövs. Du arbetar mycket nära säljet och har stora möjligheter att påverka vårt resultat. Du är en person som tar eget ansvar, är organiserad och är självgående. Du kommer att boka via telefon därför är det viktigt att du trivs med att kommunicera och sälja in vårt projekt via telefon. Det krävs att du är en person som är kreativ, tålmodig och hittar nya lösingar. För att trivas i denna roll bör du vara utåtriktad och skicklig på att handskas med personliga relationer. The Phone House Event är i ett expansivt skede och här händer saker konstant. Vi jobbar i ett högt tempo, har högt i tak och samtidigt väldigt roligt tillsammans. Utvecklingsmöjligheter i tjänsten finns. Skicka in din ansökan omgående då intervjuer sker fortlöpande! Välkommen med din ansökan!