OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som under sommaren vill arbeta som säljkoordinator åt vår samarbetskund.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av rollen och kan börja så snart som möjligt. Mer information om företaget och rollen ges vid intervjutillfället.
Rollen som säljkoordinator innefattar bland annat:
• Daglig kontakt med kunder, säljare och agenter globalt
• Offerera reservdelar och handlägga/registrera kundorder
• Skeppning av reservdels- och maskinleveranser över hela världen varvid ditt ansvar är att se till att samtliga utgående kollin har rätt dokumentation.
• Fakturering och utfärdande av exportdokument
Kundreskontrabevakning och betalningsuppföljning
Kvalifikationer:
• Gymnasieexamen.
• Erfarenhet av offert/orderhantering.
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift väl.
• Vana att arbeta i digital miljö då du huvudsakligen arbetar framför dator och via telefon.
• Strukturerad, stresstålig och lätt för att samarbeta med andra.
• Lösningsfokuserad med kunden i fokus.
Meriterande:
• Erfarenhet av tullfrågor och frakt
• Ytterligare språk förutom de kravställda ovan.
För denna tjänst kommer du vara
anställd genom oss på Framtiden och arbeta som konsult hos vår samarbetskund tom 1 september.
Urval sker löpande
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996