OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation Är du en driven och strukturerad person med erfarenhet av att arbeta administrativt inom sälj samt gärna har erfarenhet av internationell försäljning? Trivs du i en koordinerande roll där du stöttar säljteamet och har en administrativ ådra? Då kan denna roll vara något för dig! Vi söker nu en engagerad säljkoordinator som vill vara en nyckelspelare i vår kunds verksamhet. Hos oss kommer du att ha en viktig roll i att hålla ordning på prospekt och affärer, administrera avtal och stötta våra säljare på olika sätt. Uppdraget är inledningsvis som konsult via Unik Resurs med ambitionen att övergå i anställning hos kund efter avslutat uppdrag.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Hålla ordning på alla prospekt och pågående affärer i verksamhetens CRM-system och kundregister.
- Ansvara för avtalsadministration och enklare avtalsarbete.
- Rapportera pipeline och andra nyckeltal till ledningen.
- Standardisera och utveckla våra säljprocesser för effektivare arbetsflöden.
- Avlasta säljarna genom att uppdatera kundregister, förbereda rapporter, och vara ett stöd i avtalsarbetet.
- Fungera som ett stöd mellan säljare och jurister.
Din profil Vi söker dig som är bekväm med att arbeta på engelska och ser gärna att du har erfarenhet av internationell försäljning. Du har ett stort eget driv, är strukturerad och duktig på att få saker att hända. Du trivs i en roll där du både administrerar och driver processer framåt, och där du får stötta andra i deras arbete. Du blir en viktig del i vårt säljteam, och får en varierad och utvecklande roll där din insats verkligen gör skillnad.
För att lyckas i rollen ser vi att du:
- Är van vid kvalificerat administrativt arbete.
- Har arbetat som Innesäljare/Säljkoordinator tidigare.
- Har erfarenhet av att arbeta med CRM-system och kundregister.
- Är en duktig kommunikatör och bekväm med att prata och skriva på engelska samt svenska.
- Är en självgående person som tar initiativ och ser till att saker blir gjorda.
Bli en del av Unik Resurs – Din karriär och utveckling är vår prioritet! Vi värderar varje individs unika kompetens och engagemang. På Unik Resurs strävar vi efter att inte bara vara din arbetsgivare, utan en partner i din karriärsutveckling. Vi är ett team och genom regelbundna avstämningar jobbar vi tillsammans för att du både ska utvecklas och trivas i din roll som konsult.
Vårt erbjudande:
- Fast månadslön: Hos oss får du ekonomisk stabilitet med en konkurrenskraftig och pålitlig månadslön.
- Trygga anställningsvillkor: Vi följer kollektivavtal och erbjuder förmånliga försäkringar för din trygghet och välbefinnande.
- Personlig och professionell utveckling: Du kommer att ha kontinuerlig kontakt med din Konsultchef, som finns där för att ge både personlig support och professionell coachning.
- Unikt nätverk: Som en del av Unik Resurs är du aldrig ensam. Du blir en del av ett nätverk av professionella, där samarbete och stöd står i centrum.
- Kompetensutveckling genom Unik Academy: Vi investerar i din framtid genom kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöjligheter via vår Unik Academy.
Vi välkomnar dig att ta nästa steg i din karriär med oss på Unik Resurs. Ansök idag för att bli en del av vårt engagerade och framåtsträvande team!
Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryterare;
Elin Alm på elin.alm@unikresurs.se eller 076-945 34 35
Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs!Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
#LI-Hybrid
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors
Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin
Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist
örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84