OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Till ett vikariat under en föräldraledighet, på drygt ett år, hos en av våra kunder söker vi nu en Sales Coordinator för rekrytering. Vår kund är en av världens ledande leverantörer av data- och telekommunikationsprodukter. Tjänsten är på heltid och ska tillsättas senast i mitten av maj, Företaget sitter i fina lokaler i centrala Stockhom.
Arbetsuppgifter:
Du kommer att ingå i ett team av säljkoordinatorer och dagligen ha kontakt med kunder, lager samt leverantörer. Dina främsta ansvarsområden blir:
- Orderläggning
- Leveransbevakning
- Fakturering
- Viss logistik
- Support till säljarna
- Rapportering
Din bakgrund:
Vi söker dig som har minst två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel, samt att du har vana av att arbeta i affärssystem. Har du kunskaper i SAP är det meriterande men inte ett krav. Rollen kräver goda kunskaper i svenska och engelska, tal såväl som skrift. I grunden är du gymnasieekonom eller motsvarande. Som person är du en lagspelare och som också gillar att assistera andra samt att arbeta brett.
Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg