Säljkoordinator / Säljsupport / Sales Development Representative (SDR)

Säljkoordinator / Säljsupport / Sales Development Representative (SDR)

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sympa HR .

Om företaget:

Sympa grundades 2005 av syskonen Keijo och Taina. De trodde starkt på tanken att organisationer gynnas av att satsa på HR och talangutveckling och tillsammans började de fila på ett systemstöd för just det. Idén blev till verklighet och idag har de Sympa HR. Sedan juli 2020 har Sympa en ny majoritetsägare, Providence Strategic Growth från Storbritannien, med ambitionen att göra Sympa till en sann global aktör.

Sympas nöjda kunder är anledningen till att dom idag är det snabbast växande HR-systembolaget i Norden med mer än 130 medarbetare utspridda på åtta kontor i fem länder. Deras system används i över 100 länder och finns tillgänglig på 19 språk.

Hos Sympa erbjuds du utmaningar som matchar din egen erfarenhet och får möjligheten att vara del av en internationell ”success story”. De ger dig en unik möjlighet att växa med ditt ansvar och utvecklas i olika roller. Sympa arbetar för att skala ner hierarkier och korta beslutsvägarna. De lägger även stor vikt vid work-life balance samtidigt som de försöker ha kul tillsammans och alltid agera professionellt.

Läs mer om företaget här https://www.sympa.com/sv/

Arbetsuppgifter:

I rollen som SDR hos Sympa HR har du ett brett och varierat ansvarsområde. Du tillhör försäljning- och marknadsavdelningen och ansvarar tillsammans med marknadsansvarig och sälj för att öka leads genereringen. Du är ytterst ansvarig för Sympas interna CRM-system där du arbetar med att validera de inkommande leadsen. Du initierar en första kontakt med intressanta leads för att därefter lämna över ansvaret till Sales Managers. Vidare arbetar du även med stöttning till Sales Managers i övriga länder där Sympa finns gällande CRM-relaterade frågor. I Sverige agerar du systemansvarig i de interna CRM-systemen och besvarar frågor kopplat till dessa. I rollen arbetar du även nära marknadsavdelningen där du är involverad och delaktig i marknadskampanjer och marknadsaktiviteter som exempelvis mässor.

I rollen finns stora utvecklingsmöjligheter och du har på sikt möjlighet att växa in i en säljroll. Du har dessutom möjlighet att påverka rollen utifrån dina egna preferenser och intresseområden. Du rapporterar direkt till Country Director.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet från en koordinerade och/eller serviceinriktad roll
• God systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska

För att lyckas i rollen är du en person med ett stort servicetänk och trivs i en roll där du får hjälpa dina kollegor. Du är duktig på att prioritera och strukturera ditt arbete och har förmågan att ta egna initiativ. Då du kommunicerar mycket internt är du kommunikativ och anpassningsbar inför olika människor och uppgifter och har en förmåga att skapa relationer som bidrar till bra samarbete på din arbetsplats. Slutligen är du som person målinriktad och trivs att arbeta utefter mål samtidigt som du har en förmåga att lösa problem som du kan ställas inför.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Säljkoordinator, säljsupport, sales development representative, SDR, säljassistent, sälj, försäljning, koordinator, assistent, heltid, stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2020
  • Ansök senast: 9 december 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Bokningsassistent

Bokningsassistent

26 november 2024

Säljande assistent

20 november 2024