Säljkoordinator sökes till Bromma

Säljkoordinator sökes till Bromma

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du duktig administrativt och är på jakt efter ett nytt arbetet? Vill du växa in i din roll och vara med och påverka hur din framtida arbetssituation ska se ut? Då kan du vara den vi söker till en kund i Bromma.

I rollen som säljkoordinator kommer du att ha daglig kontakt med lager, säljavdelning och övrig personal, för att se till att det dagliga arbetet flyter på ordentligt. Du kommer att jobba med att bygga relationer internt och bistå säljare i hela processen.
Du kommer att planera, överse och utvärdera arbetet som sker inom företagets supportkanaler. Du kommer även att vara behjälplig då de interna avdelningarna behöver assistans med det dagliga arbetet.

I din roll kommer du bland annat att vara ansvarig för att:
- Upprätthålla det befintliga informationsflödet mellan avdelningarna
- Skapa och bibehålla externa och interna kommunikationskanaler för avdelningarna
- Skapa och underhålla interndokumentation för säljavdelningen
- Jobba som en support genom mail och telefon till både interna kollegor och kunder

Mycket meriterande om du tidigare har god systemvana och/eller att ha arbetat i ett lagersystem.


Personprofil
Vi söker dig som är driven och ansvarstagande. Du gillar en bred roll med många kontaktytor där du fungerar som en länk för att knyta ihop de olika avdelningarna. Vi ser gärna att du som söker har tidigare arbetslivserfarenhet från ett administrativt arbete. Vidare är det meriterande om du tidigare har arbetat i SAP eller liknande affärssystem.

För att lyckas i rollen som lagermedarbetare krävs vidare:
- Mycket god svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
- Vana att hantera affärssystem
- Goda kunskaper i Officepaketet



Övrigt
Vi ser det som meriterande om du genom idrott/föreningsliv har fått med dig egenskaper som höjer såväl prestation som resultat. Ange gärna vilka idrotts-/föreningserfarenheter du har och på vilket sätt det har format dig som person, och hur du tror att detta påverkar dig i denna roll. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst.

Period: Omgående enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Bromma/hemifrån


Företagspresentation



Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juni 2021
  • Ansök senast: 13 juni 2021

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Bokningsassistent

Bokningsassistent

26 november 2024

Säljande assistent

20 november 2024