OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi älskar känslan av ett väl utfört jobb.
Stoltheten över vad som åstadkommits. Stunden då du är nöjd och uppfylld. Den känslan strävar vi efter varje dag. Vi tror på delaktighet och inte bara av resultat; att engagera sig i samhället, det är för oss ett gott resultat. Att vara en del av något större och aktivt vara med och bidra med något gott!
Nu söker vi vår nästa stjärna och ambassadör till teamet! Är du en briljant säljkoordinator som älskar att göra kollegor och kunder nöjda? Som är ett administrativt ess? Som vill arbeta på ett företag där din kompetens gör skillnad? Då är det denna roll du ska söka, för nu växer vi!
Din roll
I denna roll får du en dynamisk och rolig arbetsdag! Ditt fokus är service och administrativt stöd till våra säljare, kunder och leverantörer. Ditt mål är att de interna processer och flöden kring våra ordrar och offerter fungerar optimalt och att alla våra kunder får den bästa service de kan förvänta sig av oss som inredningsproffs. Känslan ska vara professionell och välkomnande!
Du är viktig i mötet med våra kunder i Showroom samt i kommunikation via telefon och mail. Det innebär att du besitter en hög förmåga till flexibilitet och att kunna prioritera bland dina uppgifter. Du är vår koordinator gällande säljstöd, orderhantering och viss fakturering kring leveranser. Detta innebär hög kommunikationsnivå med våra säljare för effektiv hantering av ordrar och projekt.
Din profil
Vi söker dig som naturligt har de egenskaper som behövs i en kommunikativ och serviceminded roll. Vi ser att du har en gymnasieutbildning gärna inom ekonomi och har arbetat i kundmöten och service tidigare, med administrativa säljinslag tidigare. Det är meriterande om du har arbetat på ett familjeägt företag tidigare med självständiga arbetsuppgifter.
Som person är du vänlig, öppen och samarbetsorienterad, men också noggrann och strukturerad. Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska och är snabblärd på nya datasystem.
Varför Kinnarps?
Kinnarps är Sveriges ledande inredningsleverantör för kontorsmöbler och möbler för skola, vård och omsorg. Vi levererar attraktiva inredningslösningar som hjälper dig och din organisation att behålla motivationen, produktiviteten och välbefinnandet. För oss handlar inredning om så mycket mer än bara möbler: det handlar om att använda design tillsammans med vår samlade kunskap, för att främja kreativitet och effektivitet, och att omvandla vårt kunnande inom ergonomi och hälsa för att skapa utrymmen som hjälper dig att forma en hållbar verksamhet som främjar individen. Det kallar vi Successful Interiors!
Låter tjänsten som en spännande utmaning för just dig?
Om du vill veta mer, tveka inte att kontakta Rekryteringskonsult Johanna Andersson på EISS Rekrytering & Search. Jag svarar gärna på frågor och för en dialog om hur du skulle komma till din rätt på Kinnarp Inredningshuset. Du kan nå mig på johanna.andersson@eissrekrytering.se eller 0702-726266.
Vi ber dig söka tjänsten via vår hemsida www.eissrekrytering.se. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningshandlingar via mail, enligt vår integritetspolicy gällande GDPR. Sista ansökningsdag är den 5 oktober, startdatum för anställning enligt överenskommelse.
Varmt välkommen med din ansökan!
EISS Rekrytering & Search är ett specialistbolag inom rekrytering med säte i Norrköping. Genom vår kompetens inom området, marknadsledande system och innovativa fokus vill vi lyfta rekrytering till en ny nivå. Vårt mål är att etablera oss som Östergötlands mest eftertraktade bolag inom rekrytering och vår vision är att erbjuda den bästa kund- och kandidatupplevelsen på marknaden. Mer information finns på www.eissrekrytering.se