OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Säljkoordinator sökes till Stora Enso!
OM TJÄNSTEN
Stora Enso har flera enheter utanför Sverige som dom samarbetar
med och nu söker dom efter en person som vill vara mellanhanden mellan Sverige
och Polen och koordinera de cross-countryaffärer dom har.
Du kommer arbeta tillsammans med en annan koordinator och
tillsammans kommer ni att arbeta med cross-countryaffärerna. Du kommer att ha
många olika kontaktytor på företaget, bland annat försäljningsavdelningen i
både Sverige och Polen.
Dina arbetsuppgifter
- Koordinera nya och befintliga cross-countryaffärer
- Prissätta nya produkter
- Administrera produkter i vårt affärssystem
- Reklamationshantering
DIN PROFIL
För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är drivande,
strukturerad och initiativtagande i ditt arbete. Du har en positiv inställning
tillsammans med en hög ansvarskänsla för ditt arbete. Det är viktigt med nära
samarbete med kollegor så att vilja och att kunna samarbeta är naturligt för
dig. Du bidrar till en god arbetsmiljö och strävar efter att utvecklas
tillsammans med företaget och dina kollegor. Du arbetar bekvämt både i det
svenska och engelska språket med både kunder och kollegor.
Skallkrav:
- Arbetserfarenhet av en liknande roll och- eller likvärdiga arbetsuppgifter
- Svenska och engelska i både tal och skrift
Meriterande:
- Tidigare arbetat som Koordinator
- Tidigare erfarenhet av tvärfunktionellt arbete och av arbete i
affärssystem
VÅR KUND
Vår kund, Stora Enso utvecklar och producerar lösningar baserade
på trä och biomassa för en mängd olika branscher och användningsområden runtom
i världen.
I dag hittar man deras produkter och lösningar inom branscher som
byggnation, detaljhandel, livsmedel, tillverkning, förlagsverksamhet,
läkemedel, kosmetika, konfektyr, hygien och textil.
I framtiden är Stora Enso övertygade om att allt som tillverkas av
fossilbaserade material har potential att tillverkas av träd.
OM OSS PÅ FRAMTIDEN AB
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av
våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor
gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som
finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har
som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa
att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra
skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta
rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger
till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och
arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
VILLKOR
Startdatum:
Omgående
Placeringsort: Jönköping
Arbetstider: Dagtid
Omfattning: Heltid
Urval sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag!
KONTAKTPERSON
Elin Nors
Personalansvarig Framtiden AB
0722–845896
elin.nors@framtiden.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996