Säljkoordinator till Aarke

Arbetsbeskrivning

Om bolaget

Aarke är ett svenskt designföretag med ett sortiment av exklusiva hemelement som är utformade för att förhöja vardagliga rutiner. Grundat år 2013 är de på en resa för att omdefiniera hushållsapparatsbranschen. Bolagets första produkt, Aarke Carbonator, har fått en kultliknande följeskara över hela världen med kunder från över 30 länder. I en produktkategori som har blivit förbisedd av designgemenskapen strävar Aarke efter att sammanfoga långvarig kvalitet, premiummaterial och en unik design.

Om rollen

Rollen som Sales Operation Coordinator spela en central roll inom försäljningsstöd och orderhantering på bolaget. Du kommer att hantera flera kontaktytor och besvara frågor från återförsäljare och distributörer över hela världen. Dessa frågor rör ofta försäljningsbeställningar, leveranser, produkter, returer och fakturor. Merparten av denna kommunikation sker på engelska via e-post. Du kommer att vara med och upprätta olika flöden som möter kundernas behov och säkerställa att deras specifika krav uppfylls. Ditt ansvarsområde inkluderar exempelvis;

- Att driva beställningsflödet för ledande direktförsäljningsåterförsäljare och distributörer, såsom Amazon.

- Att samla in, registrera och planera inkommande beställningar, kreditnotor och fakturor i deras ERP-system.

- Att underhålla dokumentation för försäljningsaktiviteter och se till att kundens uppsättningsfiler, prislistor, mallar och riktlinjer är aktuella.

- Att säkerställa att kunder har rätt information om våra produkter.

Om dig

Aarke är ett snabbväxande företag där förändringar är en naturlig del av verksamheten. Bolaget har en entreprenöriell kultur och förväntar sig att deras medarbetare tar ansvar och är engagerade. Om du brinner för att vara en del av ett team som strävar efter samarbete och problemlösning, kan Aarke vara rätt företag för dig!

Vi letar efter dig som har ett gott självledarskap, är serviceinriktad, kommunikativ, ödmjuk och prestigelös. Du bör ha en stark systemvana och vara bekväm med att arbeta i Officepaketet. Erfarenhet av att arbeta i en koordinerande roll och med orderhantering är ett plus. Det interna språket hos Aarke är engelska, och i denna roll förväntas du kommunicera på engelska både skriftligt och muntligt dagligen.

Meriterande

- Erfarenhet av att arbeta i en liknande roll som säljkoordinator.

- Erfarenhet av att arbeta med Amazon som kund.

Omfattning, arbetstider och tillträde

Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Aarkes fina huvudkontor centralt i Stockholm, närliggande Odenplan. Helt nya lokaler som bolaget flyttar till i inledningen på året. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag och du kan även arbeta hemifrån ca 2 gånger i veckan när du är trygg i rollen. Detta är en direktrekrytering där du anställs hos Aarke med deras fina förmåner och trygga villkor. För denna roll tillämpar Aarke provanställning.

Hur söker du?

Är du intresserad och har läst så här långt? Då kanske vi är rätt för varandra! Tjänsten tillsätts när vi har hittat rätt person och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Skicka därför in ditt CV så snart som möjligt så kommer vi att höra av oss om din profil matchar kravprofilen. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Cecilia Enfors Ravelli på cecilia.enfors@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten!

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 november 2023
  • Ansök senast: 21 april 2024

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024