Säljkoordinator till internationellt företag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Kontorsfixarna söker nu en säljkoordinator för rekrytering till internationellt företag i centrala Stockholm. Är du en social och öppen person med hög känsla för service och administration? -Välkommen in med din ansökan redan idag, tillsättning sker omgående!

Arbetsuppgifter

Som säljkoordinator är dina primära arbetsuppgifter att assistera i det administrativa arbetet. Detta innebär bland annat hantering av ordrar, post och fakturor Utöver detta kommer du att ha eget kundansvar samt ha kontakt med både leverantörer, kunder och interna avdelningar.

Kvalifikationer

Vi ser gärna att du som söker är i början av din karriär, men med några års erfarenhet av service och administration. Då rollen innebär arbete under stort eget ansvar är det en förutsättning att du är både ansvarstagande, självgående och initiativtagande. Är du öppen, social och har skinn på näsan är du personen vi söker. Att vara prestigelös är en egenskap som värderas högt och noggrannhet är ännu en kvalitet som krävs för att lyckas i denna roll. Vidare är det viktigt att du har ett lösnings- och kundorienterat arbetssätt. Office-paketet behärskar du obehindrat, speciellt Excel som du har en fallenhet för. Goda kunskaper i engelska är ett krav och behärskar du även det tyska språket är det en stor fördel för dig.

Övrigt

Detta är en direktrekrytering till kund. Heltid, tillsvidare, start september/oktober.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kontorsfixarna Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 4 september 2014

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024