SÄLJKOORDINATOR TILL INTERNATIONELLT MODEFÖRETAG

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för en kunds räkning en säljkoordinator som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start under hösten 2018. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.


OM TJÄNSTEN


Vår kund är ett stort internationellt företag inom modeindustrin. Man söker just nu efter en säljkoordinator som blir en del av säljteamet och kan stötta, administrera och koordinera företagets säljare mot andra avdelningar på företaget och externa internationella partners. Tjänsten är på heltid med start till hösten 2018 och du kommer utgå från företagets huvudkontor som ligger på Södermalm i centrala Stockholm. Detta är direktrekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund. Rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och våt kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.


ARBETSUPPGIFTER


Som säljkoordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.


Du kommer till exempel att:

- Samordning och koordinering av de olika avdelningarna på företaget

- Global försäljningsadministration och support

- Finnas behjälplig för de övriga avdelningarna på kontoret

- Hantera rapportering av säljstatistik, estimeringar och uppföljning

- Arrangera evenemang och konferenser

- Agera spindeln i nätet


VI SÖKER DIG som

- Har en eftergymnasial utbildning inom management, ekonomi, projektledning eller likvärdigt

- Har goda kunskaper inom Officepaketet, främst Excel

- Har tidigare erfarenhet som assisterande projektledare, projektkoordinator eller annan koordinerande roll

- Kan uttrycka sig väl på både svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

- Har arbetat i ett internationellt företag tidigare


För att lyckas i denna roll är det viktigt att du kan hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt och gillar att ha en kommunikativ roll mellan partners och kollegor. Du behöver också ha ett flexibelt mindset, en positiv och lösningsfokuserad attityd samt ett noggrant arbetssätt.

Då vår kund är entreprenörsinriktat företag är det viktigt att du har ett företagsamt tankesätt och förstår vikten av ett väl utfört arbete. Här får du får möjlighet att arbeta med ett globalt livsstilsmärke i en lärorik miljö med stora utvecklingsmöjligheter.

ÖVRIG INFORMATION


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 18 maj 2018

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024