Säljkoordinator till kund i norrort

Säljkoordinator till kund i norrort

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är tillgänglig omgående och som vill arbeta i en koordinerande roll med många kontaktytor! Har du erfarenhet av en roll som projektledare eller koordinator? Då kan det vara dig vi söker!

Ditt uppdrag
För kunds räkning söker vi en säljkoordinator till ett föräldravikariat på ca 10 månader. I rollen som säljkoordinator kommer du arbeta med leverantörsbedömning av kunden samt koordinera och strukturera arbetet i Norden. Du kommer ingå i det nordiska Sales Operations Teamet och samtidigt ha daglig kontakt med kollegor runtom i världen. Funktionen kallas för RFI Support (Request for Information) och det är en avgörande del för kundens försäljning.

Rollen innefattar bland annat: Besvara kunders förfrågningsunderlag
Koordinera inputs från intressenter som Legal, Compliance, It Security m.m.
Vid behov delta på kundmöten
Utvärdera säkerhetsperspektiv och identifiera eventuella risker
Skapa en bank av kunskapsdokument och samtidigt säkerställa att det jobbas med förändring på bästa sätt i processer
Tillsammans med teamet hjälpa till i arbetet att definiera och implementera arbetssätt för Norden
Få god översikt över verksamheten och därigenom identifiera förbättringsområden samt hjälpa till att driva dem vidare
Arbetsplatsen är i Solna och du ska befinna dig på plats tisdagar och torsdagar, därefter varannan vecka på valfri dag.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har erfarenhet från en koordinerande roll eller en roll som projektledare och gärna arbetat i branscher som telekom, bank och försäkring eller industri. För att lyckas i rollen ser vi att du trivs i en föränderlig miljö och med detektivarbete då du tycker om att ta reda på information. Du har förmåga att sätta dig in i och förstå säkerhetsfrågor och risker samt har goda kommunikationskunskaper i både svenska och engelska.

Som person är du snabblärd, kvalitets- och resultatorienterad och ser alltid lösningar på problem som kan uppstå. Vidare är du en lagspelare som gärna hjälper dina kollegor och trivs med administrativa arbetsuppgifter.  

När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos kunden. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning t.o.m. 13/10–2023
Tillträde: December månad

Vill du veta mer?
Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan

Vi ser fram emot att höra från dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jannie Hagenius
0707652095
Jannie Hagenius
0707 65 20 95
Jannie Hagenius

Martin Granetoft

Gabriella Boumadi
0735396928
Gabriella Boumadi
0735-396928
Gabriella Boumadi
0735-396928
Jannie Hagenius

Gabriella Boumadi
0735396928
Gabriella Boumadi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Stockholm AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2022
  • Ansök senast: 6 december 2022

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 117
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024