OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsutveckling arbetar med bemanning, rekrytering och jobbcoachning. Vi har stor erfarenhet inom personalutveckling och har under åren byggt upp ett brett kontaktnät med företag i hela Öresundsregionen. Vi delar gärna med oss av våra kunskaper och kontakter till dig. Företagsutveckling söker en säljkoordinator till kontor i Lund. Som säljkoordinator är det viktigt att du har den rätta känslan av att skapa nya affärsrelationer samt vara orädd för att använda ditt bästa redskap som kommer att vara telefonen. Du kommer självständigt att ansvara för bearbetning av nya och befintliga kunder där du får följa hela processens. Du kommer även att vara behjälplig vid besök, marknads kampanjer och administrativa uppgifter. En utmanande och växande tjänst där fokus ligger på etablering och kundrelationer. Vi söker dig som vill arbeta i en liten organisation, vill ha en utmanande tjänst med varierande arbetsuppgifter och hög servicenivå. En positiv attityd, samarbetsförmåga, förmåga att prioritera och lojalitet är vår vardag. I rollen som koordinator krävs att du trivs med att vara behjälplig och har inga problem med att arbetsuppgifterna förändras och utvecklas över tiden. Att du vill ha struktur och är noggrann i denna kreativa miljö är avgörande. Du som söker bör ha ett starkt driv, tycka om att skapa nya relationer, dokumenterad säljerfarenhet och minst gymnasieutbildning. Du är välbevandrad i MS Office och det är meriterande om du kan några Adobe Program. Vidare har du mycket goda språk- och kommunikationsfärdigheter. Du kommer använda dig av såväl Svenska, Danska och Engelska dagligen varför det är ett krav att du talar eller förstår språken obehindrat. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och ser dig som en stor tillgång i företaget.