OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det händer mycket hos oss på Marenor och vi söker dig som vill vara med på denna fantastiska resa! Tycker du om att jobba med analys och försäljningsdata lika mycket som att agera koordinator och kommunicera med andra? Då är jobbet som säljkoordinator något för dig!
ARBETSUPPGIFTER
Som säljkoordinator hos oss på Marenor i Kungshamn kommer du ha en viktig roll på företaget med fokus på försäljningsadministration. Du får chansen att vara navet i verksamheten med kontakter både med kund och organisationen i Marenor.
Rollen innebär mycket självständigt arbete med en stor variation i arbetsuppgifter. Du kommer dessutom ha ett nära samarbete med olika avdelningar inom organisationen, inte minst med försäljningsansvariga där ni tillsammans arbetar för att skapa en god, effektiv och lönsam leverans till kund.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är tekniskt nyfiken, noggrann, drivande och självgående. Som person är du även kommunikativ och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. För att lyckas i denna roll hoppas vi att du också ständigt drivs av att förbättra, lösa problem och snabbt planera om vid plötsliga förändringar.
Utbildning/Kvalifikationer: Erfarenhet av administrativ och koordinerande roll/liknande roll
Hög kunskap i Officepaketet
Är noggrann, strukturerad och lösningsfokuserad
Är kundorienterad och värderar samarbete högt
Erfarenhet av en produktionsnära roll tillverkande bolag
Flytande i Svenska och mycket goda språkkunskaper i Engelska
Önskvärt Högskoleutbildning eller liknande inom ekonomi/teknik/juridik
Har 1-3 års erfarenhet av en stöttande/koordinerade roll inom en försäljningsorganisation, exempelvis som säljstöd, säljkoordinator, inköpsassistent etc.
Erfarenhet av sjömat och livsmedelsbranschen
Erfarenhet av frakt och spedition
Erfarenhet av försäljningsprognos
Erfarenhet av affärssystemet M3
Ekonomi/administration
Är kommunikativ och gillar att arbeta med människor
Du brinner för nya affärsmöjligheter och skapar kundanpassade lösningar som genererar lönsam tillväxt.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten är en direktanställning via oss på Marenor med en provanställning på 6 månader.
I denna rekrytering samarbetar vi med Eterni Sverige och alla frågor går via rekryteringskonsulten Therese Hedén, therese.heden@eterni.se
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
ÖVRIG INFORMATION
Ansök genom att registrera dig på Eterni.se och bifoga ditt CV och personliga brev.
Ansökningar via mail hanteras inte p.ga GDPR.
Varmt välkommen med din ansökan!