Säljkoordinator till RTS i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Nu är chansen här! Vi söker en säljkoordinator för att förstärka vårt team i Stockholm. Du kommer att tillhöra ett team av säljkoordinatorer som driver försäljning på RTS och i din roll verkar du för att bibehålla och stärka relationerna med såväl kunder, leverantörer och distributörer.

Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden:

- Orderregistrering och orderuppföljning.
- Aktivt bidra till merförsäljning på befintliga ordrar.
- Offertskrivning av mindre ordrar
- Inköpsoptimering och inköpsplanering
- Daglig leveransuppföljning på kunder
- Dokumentera och uppdatera priser, kontaktvägar och offerter i samråd med ansvarig säljare
- Utveckla kundernas e-handelssidor i samråd med ansvarig säljare och med stöd av e-handelsansvarig
- Delta på kundteamsmöten för de kunder som nyttjar vår logistiklösning.
- Delta på kundmöten vid behov för att arbeta proaktivt med att förbättra arbetssätt, utbilda kund och fånga upp avvikelser




Är du den vi söker?

För den här tjänsten vill vi att du har tidigare erfarenhet inom administration, orderhantering och grundläggande försäljning. Erfarenhet inom IT är ett plus men inget krav för tjänsten. Du är social, trivs med många kontaktytor och har ordning och reda som ett mantra.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.



Alltid på RTS

Hos oss får du möjligheten att vara en del av ett team som med stort engagemang och höga ambitioner jobbar både med hjärta och hjärna i vår strävan efter att alltid leverera i världsklass. Med stor passion för IT och för att sätta kunden i fokus motiverar vi varandra att hela tiden ligga i framkant och vara ledande i branschen.

I vår strävan om att skapa framgång för både medarbetare, kunder och partner kommer du löpande att få ta del av utbildningar, både interna och externa för att du ska hålla dig uppdaterad och lära dig om det senaste i branschen.

Vi är måna om våra medarbetare och kan stoltsera med hög medarbetarnöjdhet från våra medarbetarundersökningar.

Vår kultur baseras på omtanke, glädje, passion och personlig utveckling. Vi gillar att utmana varandra och uppskattar varandras insatser, vilket ger energi och motivation till att ständigt vilja utvecklas och växa. Vi strävar efter att vara IT-branschens bästa arbetsgivare och erbjuder kompetensutveckling, friskvård, bra villkor och många roliga aktiviteter tillsammans, både på och utanför arbetstid.



Hur söker du tjänsten?

Jag som håller i den här rekryteringsprocessen heter Anna Olsson och är HRBP på RTS. Du kommer givetvis att tidigt i processen träffa Henrik Enbom, Business Unit Director Solutions som ansvarar för rekryteringen. Du söker tjänsten snabbt och enkelt genom att skicka in din ansökan eller bifogar din uppdaterade LinkedIn-profil via annonsen. Vi jobbar löpande med rekryteringen och ber dig därför att skicka in din ansökan så snart du kan men senast 4 november. Vi kan inte ta emot din ansökan via mail och kommer bara att hantera ansökningar som kommer in via ansökningslänken.

För oss är det viktigt att du som kandidat får göra din bedömning. Vi svarar gärna på frågor och du når mig bäst på mail så hör av dig på anna.olsson@rts.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: RTS
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 november 2021
  • Ansök senast: 27 april 2022

Liknande jobb


Mötesbokare

1 november 2024

Sales Support

Sales Support

31 oktober 2024

Säljtekniker

Säljtekniker

30 oktober 2024

Tender and Sales support specialist

Tender and Sales support specialist

29 oktober 2024