OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sesol AB
Vi är en trygg partner för dem som ska investera i solceller, elbilsladdare eller batterier.
Idag är vi över 400 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi har också etablerat oss i 8 andra städer bland annat Kalmar, Helsingborg, Södertälje, Göteborg och Örebro.
Varje dag levererar vi anläggningar med högsta kundnöjdhet i fokus. Eftersom fler och fler får upp ögonen för solceller, elbilsladdare och batterier så innebär det att vi arbetar med anläggningar i alla storlekar, från en helt vanlig villa till stora parker. All vår personal är behörig och anställda direkt i Sesol vilket är viktigt för oss för att kunna leverera den kvalité vi står för som företag. Vi kan stolt säga att vi är en helhetsleverantör, på riktigt.
Gemenskap, Kunskap, Professionella, Familjära och Säljdrivna!
Det är ledorden vår säljorganisation säger identifierar oss på Sesol enligt vår senaste medarbetarundersökning.
Om tjänsten
Vi söker nu en Kvalitetssäkrare till vår säljavdelning där du kommer ha en spännande och utvecklande arbetsmiljö! Det engagemang vi känner för våra kunder är mycket stort och vi tror på en social sammanhållning i teamet och en framåtanda som driver oss att bli bättre för varje dag.
Rollbeskrivning
I din roll ansvarar du för att kvalitetssäkra alla våra processer när det kommer till kundkontakt och försäljning. Du kommer få analysera och dokumentera information gällande de delar som behöver förbättras i våra processer, både interna och ut mot kund. I rollen ingår även att analysera avtal och se till att allt är korrekt. Detta är en helt ny roll så du kommer vara en stor del till att implementera och sätta upp nya processer.
Din profil
Vi söker dig som har en erfarenhet av försäljning och/eller coachning och har en god samarbets- och kommunikationsförmåga, då både kollegor och kunder behöver förstå vad du vill åstadkomma. Du är intresserad av att ge en fantastisk kundupplevelse och har ett professionellt sätt att hantera saker på. Du är en person som trivs bra i en roll där du får möjlighet att påverka både processer och dess kvalitet generellt och har en analytisk förmåga. Du skall ha en goda kunskaper i Office och en vana vid CRM system, meriterande om du har arbetat i Herobase.
Vad innebär det att arbeta som Kvalitetssäkrare på Sesol?
- Mycket frihet under ansvar där du kommer få vara med och forma rollen
- Goda möjligheter till utveckling
- Du får vara med och påverka de beslut som fattas för Sesol och vår utveckling
- Golden League - en tävling med huvudfokus på de mjuka värdena
- Friskvårdsbidrag
Om anställningen
Lön: Fast
Placering: Jönköping
Tillträde: Omgående
Anställningsvillkor: Heltid
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss på jobb@sesol.se eller ansvarig Rekryterare. Sista ansökningsdagen är 2022-02-15, intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.
Välkommen in med din ansökan!