Säljkoordinator till spännande företag i centrala Göteborg

Säljkoordinator till spännande företag i centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

Har du siffersinne och vill utvecklas i ett av världens största företag inom inspektion, klassificering, rådgivning och certifiering? Rollen som säljkoordinator innebär en varierande vardag och du blir en central funktion i säljteamet. Hos Bureau Veritas blir du en del av en organisation med en kultur som främjar engagemang och nytänkande och vi söker dig som drivs av att arbeta lösningsorienterat och inte räds för att ta dig an nya och utmanande uppgifter. Låter detta som ett jobb för dig? Sök tjänsten redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Vi söker en Säljkoordinator till Bureau Veritas i Göteborg som behöver utöka sin försäljningsavdelning och söker därav en säljkoordinator på heltid. Som säljkoordinator kommer du huvudsakligen att stötta säljteamet i det dagliga arbetet samt analysera och utveckla arbetssätt. Företaget arbetar med att erbjuda kunder ett komplett utbud av tjänster - från inspektion och revision till test, analys, utbildning och certifiering. Kontoret ligger centralt i Gårda, precis i närhetet av Ullevi, och där hittar du 25 goa kollegor i varierande roller.

För att trivas i denna roll är det viktigt att du trivs i en dynamisk miljö och inte är rädd för att ta egna initiativ samtidigt som du är prestigelös, lyhörd och trivs med att arbeta i nära samarbete med andra. På denna arbetsplats är det högt i tak och du kommer att arbeta med ett härligt och ambitiöst gäng. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader som sedan övergår i en anställning hos kund, förutsett att samtliga parter är nöjda. Du ser en framtid hos vår kund då det finns möjligheter att växa internt.

Du erbjuds


* En lärorik roll där bara du själv sätter gränser för din utveckling inom området
* En hängiven konsultchef på Academic Work


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Administration i form av säljofferter, kontraktsförslag, nykundsregistrering samt insamling av kontraktsinformation
- Bearbeta siffor, uppgifter och formulär i olika karaktär
- Delta i kundmöten, uppföljningar, konferenser samt relevanta mässor
- Vara med och påverka förbättringsarbetet inom sälj och marknad

VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetslivserfarenhet av liknande karaktär
- Besitter goda kunskaper i Officepaketet och har affärssystemvana
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

Det är meriterande om du:


* Har eftergymnasial utbildning inom relevant område
* Har erfarenhet av Salesforce eller annat CRM-system


Som person är du:


* Serviceminded och en god lagspelare
* Analytisk och ser sammanhang
* Driven och intitiativtagande


Övrig information


* Start: Så snart som möjligt
* Omfattning: Heltid
* Placering: Gårda, Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
* Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 maj 2022
  • Ansök senast: 23 juni 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024