Säljkoordinator till Vobling

Säljkoordinator till Vobling

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att göra skillnad? Vobling arbetar aktivt för att i en välmående organisation, skapa en hållbar produkt som inte bara förbättrar säkerheten utan också minskar miljöpåverkan. Om du vill vara en del av ett miljömedvetet och innovativt företag är detta rätt möjlighet för dig!

OM TJÄNSTEN
Vobling har en vision att brandsäkra världen med deras banbrytande produkt - VR fire trainer, som erbjuder en fullt immersiv, hållbar och tillgänglig praktisk släckträning som räddar liv.

Här kan du få se hur deras produkt fungerar:



Som säljkoordinator är du ansvarig för att stödja säljteamet, säkerställa en smidig hantering av kundorder, erbjuda  kundsupport på ett korrekt sätt och med hög servicegrad samt hantera fakturering. I denna roll ingår att, hantera order, upprätthålla korrekta register och ta hand om kundförfrågningar och kundsupport. Det är en bred roll där du kommer få jobba med bland annat:

Arbetsuppgifter:
- Orderhantering: Ta emot och bearbeta kundordrers noggrant och snabbt.
- Lager och logistik: Säkerställa lagernivåer och samordna inköp med leverantörer.
- Kundservice och support: Hantera förfrågningar, lösa problem och behandla klagomål på ett professionellt och tidsenligt sätt.
- Fakturahantering: Generera och övervaka fakturor till kunder.
- Rapportering och dokumentation: Förbered och underhåll korrekta register över försäljningsorders och transaktioner.

VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetslivserfarenhet av försäljningsstöd, orderhantering, kundsupport eller liknande roll.
- Har stark förståelse för försäljningsprocesser och orderhantering.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.
- Har god kunskap i Microsoft Office Suite eller Google Suite, CRM-system och faktureringssystem.

Det är även meriterande om du har erfarenhet av lagerhantering och fakturahantering.

För att lyckas i rollen ser vi att du har en förmåga att arbeta både självständigt och i team i en snabb miljö. Du har starka organisatoriska och tidsmässiga färdigheter samt uppmärksamhet på detaljer och noggrannhet. Det är även viktigt att du har en förmåga att arbeta både självständigt och i team i en snabb miljö.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2024
  • Ansök senast: 30 september 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Retail Merchandiser

27 september 2024

Säljare med fokus på nykundbearbetning

26 september 2024

13 september 2024