OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo för nästa steg inom försäljning och ledarskap?
Har du en passion för att nå resultat, ett starkt driv för att utvecklas inom ledarskap och en naturlig förmåga att inspirera andra? Vill du arbeta i ett marknadsledande företag med en stark intern gemenskap? Då är det dags att ta chansen och söka denna tjänst som säljledare.
Om rollen
Som coach och ledare kommer du att spela en central roll i den dagliga verksamheten under dina arbetspass. Du ansvarar för att arbetsflödet fungerar smidigt för alla medarbetare och säkerställer en hög kvalitet genom hela processen. I rollen ingår att aktivt bygga en inspirerande och motiverande arbetsmiljö där fokus ligger på försäljning och resultat. Ditt team består av 10-15 personer och din främsta uppgift blir att coacha och stödja dem i deras utveckling.
Arbetsuppgifter:
Rekrytering och utbildning av ny personal.
Schemaläggning och personalplanering.
Uppföljning och analys av försäljningsresultat tillsammans med teamet.
Kvalitetssäkring av försäljningsprocessen för att säkerställa höga standarder.
Din profil
Vi söker dig som brinner för försäljning och resultat. Med din kommunikativa och engagerande personlighet motiverar du andra och skapar en positiv arbetsmiljö. Du är trygg i att sätta tydliga förväntningar och har en stark vilja att utvecklas inom ledarskap. Du trivs med att hitta kreativa lösningar och drivs av att göra skillnad för både ditt team och företaget.
Vi söker dig som har möjlighet att arbeta flexibla arbetstider. Eftersom vår verksamhet ibland kräver att vi anpassar oss efter oförutsedda händelser ser vi gärna att du kan vara tillgänglig för arbete fram till kl. 18-19 vid behov. Detta är en perfekt möjlighet för dig som uppskattar variation i arbetsdagen och kan tänka dig att anpassa arbetstiderna när det behövs
Kvalifikationer:
Dokumenterad erfarenhet av att coacha och leda inom försäljning.
Meriterande med erfarenhet av rekrytering och schemaläggning.
Utmärkt samarbets- och kommunikationsförmåga.
God dator- och systemvana.
Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift.
Om tjänsten
Tjänsten med tillhörande onboarding är på 100% med start enligt överenskommelse. Tjänsten inleds med en provanställning på 6 månader.
Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Elin Nilsson på Elin.Nilsson@barona.se. OBS På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl.
Processen innehåller intervjuer med både Barona och kund. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför gärna in din ansökan redan nu!
Välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på https://barona.se/om-barona/