Arbetsbeskrivning
🚀 Vi söker en ny stjärna till ICA Supermarket Lycksele!
Har du butiksvana sedan tidigare, älskar utmaningar och gillar att ge service i toppklass?
Här får du chansen att växa, utvecklas och jobba i en modern butiksmiljö där tempot är högt och teamkänslan stark.
Låter det som du? Sök enkelt direkt via mobilen – vi ser fram emot att lära känna dig! 🛒
VILL DU JOBBA MED OSS I NORRA NORRLANDS STÖRSTA SUPERMARKET-BUTIK?
Om tjänsten:
Anställningsform: Tillsvidare, 32 h/vecka (ca 84%) 6 månaders provanställning tillämpas
Tillträde: allra helst den 16 januari 2025
Arbetstider: Tidiga morgnar, dagtid, eftermiddag och helg enligt schema
Lön: Enligt gällande kollektivavtal för detaljhandeln + ansvarstillägg (ansvarsrollen träder först i kraft i april, exakt datum ej bestämt ännu)
Plats: ICA Supermarket Lycksele
Vad vi erbjuder:
Friskvårdsbidrag på 1 500 kr/år
Ansvarstillägg för rollen som säljledare
Personalrabatt
Gratis personalfika: kaffe/te, smörgås och frukt i fikarum
En trygg och utvecklande arbetsmiljö med familjär känsla
Om rollen:
Som säljledare hos oss kommer du att vara en viktig nyckelperson i vår butik. Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Varuplock och kundkontakt
Varumottagning & mottagningskontroller
Inventering
Hyllvård & artikelvård
Delta i artikelanalyser och säljplanering
Delaktig i upprättande och genomförande av avdelningens specifika arbetsrutiner gällande städning, planering, underhåll av lager mm.
Egenkontroll & matsäkerhet
Du kommer att arbeta aktivt i butikens utveckling och bidra till förbättringsområdenena i det dagliga butiksarbetet i stort
Vi söker dig som:
Är engagerad, driven, noggrann och effektiv
Är strukturerad, målmedveten och idérik
Du är gärna lite tävlingsinriktad, trivs med ett högt tempo och har en positiv framåtanda
Har lätt för att samarbeta och är bekväm i mötet med både kollegor och kunder
Är flexibel och inte rädd för att ta dig an nya arbetsuppgifter, eller komma med idéer
Har avslutat eventuella studier och har möjlighet att arbeta enligt schema
Krav och meriter:
Tidigare erfarenhet av butiksarbete (i synnerhet ICA-butik) är starkt meriterande
Tidigare erfarenhet av vårt beställningssystem AOB, StoreOffice & Min butik är starkt meriterande
Tidigare erfarenhet av att arbeta i ansvarsroll är starkt meriterande
Varför arbeta hos oss?
Det här är en fantastisk möjlighet att bygga värdefull erfarenhet i en framåtlutad och modern butiksmiljö. Hos oss får du chansen att vara en del av ett engagerat team som brinner för att ge våra kunder den bästa servicen varje dag och ständigt utvecklas.
Vi erbjuder inte bara en familjär och trygg arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas, växa i din roll som säljledare och lära dig mer om fördjupat butiksarbete. För rätt person finns det goda chanser att få vara med på en spännande resa när vi tar vår butik till nästa nivå.
Ansökan:
Tjänsten behöver tillsättas 16 januari 2025, där första tiden består av inskolning och bekantning med alla avdelningar. Vi tillämpar löpande urval. Ansök därför redan idag! Vi kan komma att tillsätta tjänsten tidigare om vi hittar rätt person.
Sök tjänsten snabbt och enkelt direkt via din mobil - även CV eller personligt brev kan komma att efterfrågas senare i rekryteringsprocessen.