Säljorienterad företagsrådgivare till Telia i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister – via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.


Telia är den största teleoperatören i Sverige med de mest nöjda kunderna. Men vi nöjer oss inte med det, vår service måste bli ännu bättre.Vårt mål är att leverera en kundupplevelse i världsklass.Våra kunder är det mest värdefulla vi har och det är otroligt viktigt hur vi tar hand om dem och tillgodoser deras behov. Därför anställer vi teknik- och säljintresserad Företagrådgivare till vår support i Norrköping.


Arbetsbeskrivning
Som Företagsrådgivare support är din uppgift att hjälpa våra kunder per telefon, e-post, chat.

Vi arbetar med en mycket hög servicenivå och din uppgift är att etablera goda kundkontakter och lösa kundens ärende på ett professionellt och pedagogiskt sätt. Vi arbetar proaktivt genom att ta reda på kundens behov och säkra att kunden har rätt kommunikationslösning. Vi ska helt enkelt möta och överträffa våra kunders förväntningar!

Vem är du?
Du har minst 3-års gymnasiekompetens eller motsvarande. Gärna tidigare erfarenhet av kundkontakter och telefonvana. Du har god datakunskap och är duktig på informationssökning samt har du en hög teknisk kompetens. Du har en god förmåga att kommunicera både på svenska och engelska, ytterligare språkkunskaper är meriterande. Du är en positiv, självständig och ansvarstagande person som har stor känsla för service.

Du skapar goda relationer och tycker om att överträffa kundens förväntningar både när det handlar om support och försäljning.
Du tycker om och drivs av att arbeta mot uppsatta mål i ett högt tempo och har en stark teamkänsla

Telia erbjuder
Vi erbjuder ett jobb på marknadens mest framgångsrika företag med tjänster och produkter i världsklass.

Du kommer att arbeta i ett team som präglas av framåtanda, högt tempo, engagemang med ett starkt fokus på support, försäljning och kvalitet. Vi jobbar kontinuerligt med ett coachande, närvarande ledarskap där du får mycket feedback på ditt dagliga arbete.
Du får en gedigen utbildning när du börjar och därefter kommer du att certifieras inom olika kompetensområden för att på så sätt fortsätta utvecklas.

På sikt finns det goda möjligheter att anta nya utmaningar inom företaget. Vi vill att du ska stanna hos oss på Telia.

Kontaktperson

Skicka din ansökan via ansökningslänken nedan. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Therese Fyhr på 011-191898.

Om Du har en stark känsla för service, säljdriv och intresse av tjänster i teknikens framkant, så är du välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Catrine Björn
+46 8 452 33 39
Magnus Gustafsson
08-452 33 85
Lotta Holme
08-452 3328
Malin Magnusson
08-736 28 47
Viveka Brynbo
08-452 33 56
Daniel Pettersson
018-185975
Therese Fyhr
011-191898
Charlotte Hedenborn
036 17 30 65
Linda Malm
0480-42 52 42
Catharina Platoff

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Sverige
  • 1 plats
  • Enligt Överenskommelse
  • Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 23 augusti 2013

Besöksadress

Skogsbovägen 5
None

Postadress

BOX 1125
Stockholm, 11181

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare - Heltid tillsvidare

Kundtjänstmedarbetare - Heltid tillsvidare

30 december 2024

Kundtjänstmedarbetare extrajobb

Kundtjänstmedarbetare extrajobb

30 december 2024

30 december 2024

30 december 2024