OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker för kunds räkning Säljstöd/ Handläggare/ Administratör. Dina arbetsuppgifter kommer att vara: - Säljstöd - telefonrådgivning (servicetelefon) för våra säljare. Marknadsföra konceptet mot, samt upprätthålla kontakten med våra anslutna förmedlare/ombud. - Handläggare - upprättandet av avtal, offerter, fakturor och kapitalvärdesberäkningar. - Övrig administration och fondinvestering. Som sökande ser vi att du har gedigna kunskaper inom tjänstepensionsområdet och/eller ekonomisk redovisning och företagsbeskattning. Vidare att du har en erfarenhet av att arbeta med pensionsfrågor utifrån ett utrednings- behovsanalysperspektiv Du bör vara självständig med god pedagogisk förmåga . Är väl förtrogen med Word, Outlook, PowerPoint och Excel samt kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Tjänsten är till en början inhyrning men har goda möjligheter att övergå till tjänst hos kund.