Säljstöd/ Handläggare/ Administratör.

Arbetsbeskrivning

Adecco söker för kunds räkning Säljstöd/ Handläggare/ Administratör. Dina arbetsuppgifter kommer att vara: - Säljstöd - telefonrådgivning (servicetelefon) för våra säljare. Marknadsföra konceptet mot, samt upprätthålla kontakten med våra anslutna förmedlare/ombud. - Handläggare - upprättandet av avtal, offerter, fakturor och kapitalvärdesberäkningar. - Övrig administration och fondinvestering. Som sökande ser vi att du har gedigna kunskaper inom tjänstepensionsområdet och/eller ekonomisk redovisning och företagsbeskattning. Vidare att du har en erfarenhet av att arbeta med pensionsfrågor utifrån ett utrednings- behovsanalysperspektiv Du bör vara självständig med god pedagogisk förmåga . Är väl förtrogen med Word, Outlook, PowerPoint och Excel samt kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Tjänsten är till en början inhyrning men har goda möjligheter att övergå till tjänst hos kund.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Karlstad
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 22 mars 2007
  • Ansök senast: 30 mars 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010