Säljstöd sökes till ett internationellt bolag

Säljstöd sökes till ett internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Vi letar efter dig som vill tillhöra en företagskultur med hög drivkraft och ett framåtblickande förhållningssätt. I rollen som säljstöd kommer du stötta vår kunds säljteam och bidra till att förbättra deras datakvalitet och rapportering. För att lyckas i rollen ser vi att du har ett skarpt öga för detaljer och ett framåtblickande förhållningssätt.

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett entreprenöriellt företag som är känt för sin djupa förståelse för människor och sitt engagemang för att hjälpa miljön. De genomgår i dagsläget en omorganisation och söker därför en driven och noggrann Säljstöd för ett konsultuppdrag på sex månader, med möjlighet till förlängning.

I denna roll kommer du att säkerställa att vår kunds försäljningsdata och rapportering är korrekt och uppdaterad. Du kommer att rapportera till Sales Operations Manager och ha en nyckelroll i att stötta deras säljteam med administrativa uppgifter och datakvalitet i deras CRM-system (Zoho).

Rollen är baserad på deras kontor i Stockholm, men du kan också ha möjlighet att arbeta på distans och resa till deras kontor i södra Tyskland vid behov.

VI SÖKER DIG SOM
- Erfarenhet eller utbildning inom företagsekonomi
- Passar in i en företagskultur med hög drivkraft och ett framåtblickande förhållningssätt
- Mycket goda kunskaper inom Excel
- Behärskar det engelska språket obehindrat i tal och skrift, detta då all kommunikation sker på engelska

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet inom försäljning

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Problemlösande
- Kvalitetsmedveten
- Självgående

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 september 2024
  • Ansök senast: 3 oktober 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Hallvärd & logistikassistent

Hallvärd & logistikassistent

14 september 2024

CRM Intern

CRM Intern

10 september 2024