OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Säljstöd till utvecklande företag
Har du minst 1 års tidigare erfarenhet av kontakt med kunder över telefon, gymnasieutbildning och goda kunskaper i Officepaketet? Skulle du säga att du är prestigelös, lösningsfokuserad och har en positiv inställning? Då är detta det rätta uppdraget för dig! Vi söker nu en lösningsfokuserad kandidat som är på jakt efter ett uppdrag inom säljstöd, med start 18 april, till utvecklande företag i centrala Malmö.
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Malmö
Omfattning: Heltid, (38,75h/v). Start 18 april och fram till 30 september 2017. Möjlighet till förlängning.
Arbetsbeskrivning:
Här kommer du arbeta inom en funktion som heter säljstöd vilka verkar som en stödfunktion till kundservice. Här kommer du att arbeta med utkommande samtal och vara försäkringsförmedlare. Din roll är att supporta säljarna och kontoret.
Dina arbetsuppgifter är att;
• agera support via telefon och mail till partners och förmedlare.
• hantera företagets telefonväxel, posthantering och autogirohantering.
• besvara kundservicemail från privatkunder, hantera kontorsdriften såsom kaffe, kuvert, pennor, material och företagets facebook-sida.
Här kommer du att arbeta på en fartfylld arbetsplats med varierande arbetsuppgifter där du får en fadder som hjälper dig. Kontoret är ljust, fräscht och är placerat i fina lokaler i centrala Malmö. Här kommer du att arbeta tillsammans med drivna kollegor i ett öppet landskap och på ett företag med goda utvecklingsmöjligheter med hög trivselfaktor.
Kvalifikationer:
För den här tjänsten behöver du ha;
• minst 1 års tidigare erfarenhet av kontakt med kunder över telefon.
• gymnasieutbildning.
• goda kunskaper i Office-paketet.
• god kunskap i svenska och engelska i tal och skrift.
Har du dessutom kunskaper i norska/danska, arbetat med liknande arbetsuppgifter inom servicebranschen, över 3 års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom service och försäkringsbranschen liksom en utbildning inom administration/sälj är det mycket meriterande, men ej ett krav.
Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten ställer höga krav på god samarbetsförmåga, högt engagemang och positiv inställning. Som person vågar du fatta snabba beslut på egen hand och strävar alltid efter att nå uppsatta mål. Då du kommer att arbeta i en mångfacetterad miljö ställer tjänsten krav på att man är prestigelös, drivande och lösningsfokuserad. Vidare sätter man kunden, internt och externt, samt affären i fokus.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-04-28, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Camilla Wohlin | camilla.wohlin@randstad.se [ mailto:camilla.wohlin@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström