Säljstöds-koordinator till Barncancerfonden

Säljstöds-koordinator till Barncancerfonden

Arbetsbeskrivning

Om Barncancerfonden

Barncancerfondens vision är att alla som drabbas av barncancer ska leva- inte bara överleva. Sedan 1982 har Barncancerfonden arbetat för att fler barn ska överleva cancer samt med att hjälpa drabbade familjer att få den vård och det stöd de behöver. Under samma period har överlevnaden ökat till 85 procent, men barncancer är trots detta fortfarande den vanligaste dödsorsaken hos barn 1-14 år i Sverige.



Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd hos Barncancerfonden. Rekryteringsprocessen sköts av Clevry och frågor gällande tjänsten ställs till ansvarig rekryterare, i detta fall Lajla Dzebic (lajla.dzebic@clevry.com). Vi använder oss av ett löpande urval och välkomnar din ansökan idag! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.



Din roll

I rollen som sälj-koordinator på Barncancerfonden kommer du ingå i avdelningen Företag och Givarservice som är en del av Barncancerfondens insamlingsavdelning och som står för en stor del av den totala insamlingen. De arbetar både mot privatpersoner via deras givarservice och med företagssamarbeten och insamlingsevents. Din roll är övergripande inom avdelningen med fokus administration och säljkoordinering mot företagssegmentet.

Som säljstöds-koordinator får du en nyckelroll i organisationen och avdelningen. Du kommer ha varierande arbetsuppgifter, stora kontaktytor både internt och externt samt delaktighet i olika typer av projekt och event. En stor och viktig del i ditt arbete är administrativa uppgifter som att uppdatera CRM/affärssystem, skriva avtal med företagspartners, ta fram projektbeskrivningar och skapa analysunderlag. Du kommer även ta hand om enklare förfrågningar kring företagspartnerskap/samarbeten, hantera leads via webb och digitala kanaler samt ansvara för att uppdatera sälj-och marknadsmaterial, främst mot företagssamarbeten. Du kommer också assistera företagspartneransvariga med planering och koordinering av större insamlingsaktiveringar och projekt tillsammans med deras företagspartners.

Utöver detta kommer du vara kontaktperson för interna uppdrag och arbeta engagerat med att bidra och skapa innehåll och utförande av Barncancerfondens nyhetsbrev till deras företagspartners samt uppdatering av Barncancerfondens webbsida för företag.

Rollen är formbar vilket betyder att för rätt person finns det mycket goda utvecklingsmöjligheter!

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Administrativa som uppdatering av produktportfölj, avtal, affärssystem, analysunderlag, projektdokumentation.
- Hantera och driva enklare förfrågningar av partnerskap/samarbeten samt interna uppdrag.
- Delaktighet och koordinering av företagspartnerprojekt och insamlingsaktiveringar.
- Bidra med kreativa lösningar och uppdateringar på säljmaterial och presentationer
- Uppdateringar av webbsida, seo/sem och nyhetsbrev i huvudsak mot företagssegmentet och deras företagspartners.


Start: Omgående

Omfattning: Heltid, 100%

Arbetstider: Kontorstider

Placeringsort: Stockholm

Din profil

Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta i en koordinerande roll, gärna med försäljning och event mot företag i fokus. Har du tidigare arbetat som säljstöd/koordinator är detta högst meriterande. Som person gillar du att arbeta självständigt och är trygg i att vara initiativtagande och driva frågor framåt. Då rollen innebär ett brett ansvar för många arbetsuppgifter trivs du att arbeta i ett högt tempo och du är bra på att hålla många kontakter och uppgifter i gång parallellt. Du är ordningsam med en god struktureringsförmåga som arbetar noggrant och prestigelöst. Då du kommer ha många olika kontaktytor är du som person social och har lätt för att kommunicera med både kollegor och kunder. I och med att du kommer få arbeta kreativt i denna roll ser vi att du också har ett kreativt sinne och gillar att bolla idéer och vara nytänkande för att föra utvecklingen framåt. Du har en god förståelse för kommunikation och marknadsföring via sociala medier, gärna mot B2B, då detta är något du kommer komma i kontakt med i rollen. Du är en lagspelare som vill bidra till helheten, och det gör du med ditt engagemang, din positiva energi, kreativitet och höga förmåga att samarbete.



Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 704 80 03 69. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024