Säljsupport

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker en ny medarbetare med god förmåga att fokusera på många olika ansvarsområden samtidigt. Du arbetar ofta som "spindeln i nätet" vilket kräver initiativkraft och att du är drivande. Du trivs med högt tempo, är utåtriktad och förstår vikten av korrekt dokumentationshantering, service och att jobba självgående. Du kommer att ha en bred roll där varje dag kan se olika ut.
Du kommer att vara en tillgång till försäljningsavdelningen, vara spindeln i nätet och hjälpa till med den administrativa biten med att exempelvis hantera orderingång, inkommande frågor från kunder, lägga in order, hantera e-handel, och konsultera kunder i samband med enklare förfrågningar. På Swedsign är det självklart att man hugger i där det behövs och att man stöttar varandra i de dagliga utmaningarna på ett prestigelöst sätt.
Profil
Den här rollen kan komma att utvecklas med tiden så det är viktigt att du har lätt för att anpassa dig för nya uppgifter. Du är prestigelös, kreativ och har en handlingskraftig förmåga att kavla upp ärmarna och grotta ner dig i ärenden när det krävs. Du har skinn på näsan, kan ta egna initiativ och resonera fram hur du ska gå tillväga utan att behöva följa en manual. Du är bekväm med att hantera flera ärenden samtidigt och har ambitionen att ständigt vilja utvecklas.


Din bakgrund
Van att ta emot inkommande samtal, och jobba administrativt. Du har kanske en bakgrund inom backoffice eller erfarenhet från en liknade koordinatorroll där du har hanterat och ansvarat för flera olika arbetsuppgifter på ett kontor.

Meriterande
-Fortnox
-Erfarenhet av arbete i CorelDRAW Graphics, Indesign, Illustrator eller liknande program är det starkt meriterande

Om Företaget
Bolaget utvecklar, producerar och säljer i huvudsak flexibla skyltsystem och fastighetsanknutna produkter för inom och utomhusmiljöer i egen regi. Vi har produktion, lager och huvudkontor i Täby Stockholm men också ett kontor i Göteborg.
Placeringsort för denna tjänst är företrädesvis i Göteborg men rätt person kan även arbeta i Stockholm.
För frågor angående tjänsten kontakta Ali Khanamadi på 0738-000470 alt ali@swedsign.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedsign AB GÖTEBORG
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 maj 2022
  • Ansök senast: 11 juni 2022

Postadress

Storgatan 53
GÖTEBORG, 41138

Liknande jobb


Sales Advisor 8h - temporary contract

5 november 2024

Sales Advisor 25h - temporary contract

5 november 2024

Sales Support Specialist

Sales Support Specialist

4 november 2024