Säljsupport Administration

Säljsupport Administration

Arbetsbeskrivning

Är du en effektiv och serviceinriktad person med erfarenhet av administrativt arbete som trivs med ordning och reda? Då kan tjänsten som Säljsupport vara rätt roll för dig!

Lindab

Lindab är en internationell koncern som utvecklar, tillverkar, marknadsför samt distribuerar produkter och systemlösningar för byggbranschen inom bygg- och ventilationssektorn. Under 2022 omsatte Lindab 12 366 MSEK. Lindab har mer än 4 500 medarbetare i 20 länder i Europa. Huvudkontoret hittar du där företaget har sina rötter, i Grevie på Bjärehalvön i nordvästra Skåne.

Lindab Sverige är det svenska försäljningsbolaget och är ca 240 anställda fördelade över våra 31 proffsbutiker med lager. Huvudkontoret ligger utanför Ängelholm.


Ditt nya jobb
I rollen som säljsupport fungerar du som en koordinator och ett stöd åt vår säljorganisation. Du och dina kollegors dagliga arbetsuppgifter innefattar administration kopplat till våra försäljningsprocesser från order till betalning. Du kommer att arbeta i vårt affärssystem, Axapta, och CRM-system, Lime och även ha kontakt med säljorganisationen via telefon och e-post.
Tjänsten är på heltid med placering på vårt kontor i Malmö.

Din bakgrund och personliga egenskaper
Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av kundsupport och liknande administrativt arbete i något affärssystem. Du har god datavana och det är en merit om du har arbetat med affärssystemet Axapta och/eller CRM-systemet Lime.

För att trivas i rollen är du mycket noggrann, effektiv och lösningsorienterad. Du har en stor ansvarskänsla och god förmåga att hantera många olika arbetsuppgifter i ett högt tempo samt en stark känsla för struktur. Du är social och positiv och har lätt för att kommunicera såväl skriftligt som verbalt.

Vårt erbjudande
Vi erbjuder dig en roll som säljsupport på ett marknadsledande företag med bra arbetsvillkor och stor möjlighet till egen påverkan. Vi månar om din personliga utveckling, där du som anställd får möjlighet att ta stort ansvar och utvecklas. Lindab är ett företag med jordnära värderingar och en stark familjär anda. Vi är en arbetsplats med omtanke och hållbarhet i fokus som du ska kunna känna dig stolt över att jobba på! 


Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning och uppmuntrar alla sökande.


Vill du veta mer?
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med Emelie Eksten, teamledare Säljsupport på telefon 070-830 56 82 eller Kenny Jönsson, Chef Säljsupport på telefon 073-271 77 58.

Ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 15 dec 2023. Du skickar in din ansökan via vår hemsida www.lindab.se/jobb . Skicka gärna in din ansökan redan idag. Urval sker löpande.

Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teknisk chef Vidar Hammersland
0346-71 48 06 070-668 76 06
Regionchef Peter Eriksson
070-213 13 17
Försäljningschef Mikael Hugosson
070-374 22 71
Filialchef Leif Caesar
011-495 49 61
Personalchef Malin Jönsson
0431-850 59 0730-88 88 58
Filialchef Fredrik Brandt
070-190 12 51
Filialchef Fredrik Brandt
070-1901251
Tekniskchef Vidar Hammersland
0346-71 48 06
Oscar Selling
060-658 67 34
Filialchef Jonas Letterlöv
042-402 22 12

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lindab Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2023
  • Ansök senast: 15 december 2023

Besöksadress

Järnvägsgatan 41
Grevie

Postadress

Grevie
Båstad, 26982

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024