OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Dagab. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom b.la. Hemköp, Willys, Snabbgross, Urban Deli, Mat.se och Apohem. De utvecklar även sina egna varumärken som Garant, Eldorado och Såklart. Dagab har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet genom att driva och utveckla koncernens sortiment, inköp och logistik. Dagab omsätter drygt 48 miljarder kronor (2020) och ingår i Axfood AB som är noterat på Nasdaq OMX Stockholm ABs Large Cap-lista. Verksamheten vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport - till hur man agerar mot sina medarbetare. På så sätt ger Dagab sina kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val. Hos Dagab får du möjlighet att vara med och påverka det vardagliga livet för en sisådär tio miljoner människor, förstå då hur viktiga medarbetarna är för dom.
Arbetsuppgifter:
Som säljkoordinator kommer ditt fokus vara att stötta säljledarna med administrativa och rutinmässiga arbetsuppgifter. Ditt främsta ansvarsområde är att löpande hantera och administrera kampanjer för Dagabs fria kunder i systemet. Dessa kampanjer ska administreras veckovis och du administrerar då in uppgifter som artikel, prisvillkor och rabattsatser. En självklar del i arbetet är att föra dialog och kommunicera gällande sortimentsfrågor med ansvariga inom respektive kategori. På sikt kan du även komma att hantera andra administrativa arbetsuppgifter såsom konsumentprissättning. Inledningsvis kommer du erbjudas en introduktion för att få en förståelse för Dagab och arbetssättet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet från administrativt arbete
• Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
• Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i SAP
• Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i butik eller lager
För att trivas i rollen har du ett strukturerat arbetssätt och trivs i en administrativ roll där du tar ansvar och ägandeskap för dina arbetsuppgifter. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning till att komma till jobbet och som trivs med att arbeta både självständigt och i team, då du ser ett mervärde av att arbeta tillsammans med andra för att gemensamt hålla de deadlines som finns i arbetet. Slutligen förstår du vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en bra helhetssyn.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Torsplan, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: administration, administratör, koordinator, support, Stockholm, FMCG, SAP, omgående, heltid, start, Dagab, säljkoordinator, säljadministratör, säljsupport
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund