OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Säljsupport för spännande uppdrag hos OBH Nordica
Har du erfarenhet av support mot Key Account Managers och ute efter ditt nästa uppdrag i Stockholm? Vår kund OBH Nordica söker nu en säljsupport till sitt huvudkontor i Sundbyberg. Här behöver du en examen inom företagsekonomi och tidigare erfarenhet av en liknande roll. Rollen passar dig som brinner för att bygga långsiktiga relationer. Låter säljsupport som något för dig? Då hoppas vi på din ansökan redan idag!
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid 08.30 – 17.00 med möjlighet till flex, för start enligt överenskommelse och uppdragslängd på 2 månader (med möjlighet till förlängning).
Arbetsbeskrivning:
Här kommer du att arbeta på OBH Nordicas huvudkontor i Sundbyberg tillsammans med ca 150 kolleger. I din roll som säljsupport kommer du arbeta med att supportera bolagets KAM-team i det dagliga arbetet inom försäljning och service mot kundföretag. Din roll innebär att tillsammans med Key Account Managers bygga upp goda kundrelationer och se till att OBH Nordicas kunder får bästa möjliga support.
I rollen som säljsupport kommer du bland annat;
• Förbereda presentationer, analyser och kampanjer liksom optimera försäljnings- och kundrelaterade aktiviteter.
• Optimera och analysera produkter inom standardsortimentet samt arbeta med budgetering.
Kvalifikationer:
Här behöver du;
• Tidigare erfarenhet av att arbeta i en liknande roll.
• Akademisk examen inom företagsekonomi och goda färdigheter i Officepaketet liksom erfarenhet av SAP (eller motsvarande).
• God svenska och engelska i både tal och skrift.
Har du erfarenhet av arbeta i en internationell miljö ser vi det som meriterande (ej krav).
För att lyckas i rollen som säljsupport för KAM har du ett brinnande intresse för försäljning och trivs i en roll som kräver hög nivå av service och support. Vidare arbetar du gärna i team men är likväl duktig på att arbeta självständigt. Besitter du dessutom en god analytisk förmåga kommer du bli uppskattad i din nya roll.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-09-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Sanna Bergling
sanna.bergling@randstad.se [ mailto:sanna.bergling@randstad.se ]
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström