OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår mission på Marbodal är att hjälpa till att skapa kök där hela livet ska få ta plats. Det genuina hantverket, inspirerande lösningar och känslan för design gör att vi kan erbjuda våra kunder just den köksupplevelse Marbodal gjort sig känd för de senaste 90 åren.
Vill du arbeta på en avdelning tillsammans med engagerade kollegor och med kunden i fokus?
På vår avdelning Kund & Projektservice arbetar vi för att ge våra kunder kvalificerad rådgivning och vägledning. Du kommer att vara en del i ett team där du arbetar nära våra kunder och tillsammans med oss blir du en viktig del i Marbodals kundupplevelse.
Som Säljsupport kommer du bl.a.
arbeta med orderhantering/handläggning mot kund, samt vid behov viss anbudshandläggning. I tjänsten ingår även uppgifter såsom telefonservice (support), teknisk support via mail. Andra exempel på arbetsuppgifter/ansvarsområden är:
• Telefonservice
• Projektservice
• Configurasupport (system)
• Stora och små projekteringar
• Revideringar
• Beställningar av tillägg/tillval
• Offerthantering
• Reklamationer
• Kravärenden
Vem är du?
Som medarbetare hos oss innebär det dagliga arbetet att leverera hög service i en försäljningsinriktad supportfunktion. Vi söker dig som brinner för service, kommunikation och problemlösning. Du motiveras och av kontakten med människor på olika nivåer och med olika förutsättningar. Vi bemöter våra kunder genom att vara lyhörda, flexibla och enkla att samarbeta med. Som person har du en positiv inställning som också tillför energi till teamet. Du föredrar att arbeta strukturerat och lösningsfokuserat för att skapa mervärde hos våra kunder.
Kunskap och erfarenhet:
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning samt har förmåga att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system. Dessutom trivs du med att arbeta i ett högt tempo tillsammans med ett drivet gäng. Erfarenhet från ritprogram/verktyg är starkt meriterande.
Du behärskar Officepaketet och har en hög system- och datorvana samt gärna dokumenterad erfarenhet av att arbete i administrativa stödsystem. Du talar och skriver svenska obehindrat samt har goda kunskaper i engelska. Du får gärna ha vana från orderhantering inom försäljning B2B och grundläggande kunskap inom KKPL samt ABM07.
Omfattning: Heltid, 6 månaders provanställning tillämpas
Arbetstider: Kl. 07:00-16:00, en gång varannan vecka 08:00-17:00
Hur du söker tjänsten?
Ansök nedan och skicka ditt CV och personliga brev senast 2022-04-17. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi hanterar ej ansökningar som kommer via post/email. För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta ansvarig rekryterare Jonatan Lindoff, jonatan.lindoff@nobia.com
Vilka är vi?
Marbodal är ett av flera välkända varumärken inom Nobiakoncernen, Europas ledande köksinteriörföretag. Nobia skapar lönsamhet genom att kombinera skalfördelar med attraktiva kökserbjudanden. Koncernen har cirka 6 500 anställda i huvudsakligen åtta länder. Vår verksamhet liknar inte någon annan. Här blir du en del av en företagskultur som ger dig möjlighet att lära, arbeta hållbart och, framför allt, bli inspirerad.
Välkommen med din ansökan!