Säljsupport med utvecklingsmöjligheter till Buhr Agenturer AB

Arbetsbeskrivning

Vill du utveckla dig inom försäljning och support? Trivs du i en roll där du får vara delaktig?
Vill du jobba inom ett familjeägt bolag med mycket utvecklingsmöjligheter? Vill du ha en karriär inom försäljning? Vill du ha ett arbete med varierande arbetsuppgifter? Då kan du vara den Buhr Agenturer AB söker!


Dina arbetsuppgifter
I rollen som säljsupport så arbetar du brett och med många olika arbetsuppgifter. Du kommer att ha en stor betydande roll på företaget. Då en dag på företaget inte är den andra lik så kommer du att få jobba med varierande arbetsuppgifter.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:
• Avlasta säljarna och agera som säljstöd
• Orderskrivning
• Kundsupport via telefon och mail
• Medverka på kundmöten/kundutbildningar
• Medverka på mässor
• Hålla ordning i showroom samt skicka ut prover till kunder
• Sociala medier

Kunden erbjuder ett gediget introduktionsprogram vilket gör att du kommer att ha de bästa förutsättningarna för att utvecklas inom rollen och företaget.


Om företaget
Buhr Agenturer Ab är ett familjeägt agenturföretag med försäljningsuppdrag för flera kända europeiska varumärken med inriktning på hotell, restaurang och storkök. Buhr Agenturer AB förser marknaden med kvalitet, service och professionalism inom produktgrupper som porslin, glas, bar, buffésystem samt övrig köksutrustning. Företaget är verksamma över hela Sverige och arbetar med flera olika varumärken.

Din profil
Som person är du driven, positiv, engagerad och har glimten i ögat. Du är ansvarstagande och tar gärna till dig nya utmaningar. Då det är mycket varierande arbetsuppgifter krävs det att du är strukturerad och noggrann. Då du kommer att träffa mycket människor krävs det att du har en god social förmåga och att du trivs med att jobba med relationsskapande. Då det sker resor i jobbet så måste du vara flexibel.

SKALLKRAV:
- Engelska i tal & skrift
- God datorvana (Office)
- Gymnasieutbildning
- B-körkort


MERITERANDE:
- Erfarenhet från Hotell och Restaurang
- Säljerfarenhet
- Utbildning inom Försäljning eller marknad
- Kunskaper i bildredigeringsprogram (t.ex. Photoshop)


Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
VILLKOR
Start: Omgående eller efter överenskommelse
Arbetstid: 08-17
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Ort: Göteborg

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 30 mars 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Sales System Administrator

Sales System Administrator

23 oktober 2024

22 oktober 2024

22 oktober 2024

Sales & Operations Advisor

14 oktober 2024