Säljsupport Skanska Asfalt och Betong - Knivsta/Olunda alt Upplands Väsby

Arbetsbeskrivning

Skanska Asfalt och Betong AB är ett dotterbolag till Skanska Sverige och består av regionerna Bergmaterial, Asfalt, Betong samt Infraservice. Asfalt och Betong AB:s verksamhet finns i huvudsak i Sverige men några delar har en nordisk organisation. Region Bergmaterial är landets största leverantör av bergmaterialprodukter. Vi har verksamhet över hela landet i form av täkter, terminaler och entreprenader. Det går bra för oss och vår omsättning ökar, och för att stärka vår verksamhet söker vi dig som vill arbeta med säljsupport.

Du är spindeln i nätet som skapar den bästa kundupplevelsen

Som säljsupport är dina arbetsuppgifter många och varierande. Ingen dag kommer att vara den andra helt lik, men du kommer huvudsakligen att arbeta med vägning/registrering av lastbilar, ordermottagning samt ansvara för att hålla löpande och god kundkontakt. I dina arbetsuppgifter ingår även att:

• Informera kunderna vid förfrågningar kring Ballastprodukter
• Ansvara för fakturering och säkerställa att rätt priser och avtal tillämpas
• Ha löpande dialog och samarbete med våra säljare
• Arbeta med tillhörande administration i Oracle och Excel

Du kommer att vara placerad i antingen Knivsta/Olunda eller Vällsta/Upplands-Väsby.

En utåtriktad medarbetare som delar våra värderingar

Du som kommer att lyckas och trivas hos oss är utåtriktad, noggrann, självständig och brinner för kundservice. Eftersom du kommer att ha mycket kontakter internt och framförallt med våra kunder är det viktigt att du har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer samt kommunicerar obehindrat på svenska både muntligen och skriftligen.
Vi tror att det är viktigt att du trivs med en variation av arbetsuppgifter, får energi av ett högt tempo och har lätt för att anpassa dig efter ändrade förutsättningar. Vi förväntar oss att du har några års erfarenhet från kund- och försäljningsarbete och har god datavana. Erfarenhet av branschen är meriterande och B-kökort är ett krav. Eftersom du är en viktig representant för Skanska är det självfallet viktigt att du delar våra värderingar http://www.skanska.se/sv/Om-Skanska/Vara-varderingar/ Vi lägger stort värde vid personlig lämplighet.

 
Ansök redan idag, dock senast 31 augusti!

Vi tillämpar löpande intervjuer, så registrera ditt CV och personligt brev via länken nedan redan idag. Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Gruppchef Marie-Louise Hagström 010-448 70 51. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, så vänta inte med att söka.
Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Not Specified

Helena Wennergren
+46 41025282
Anneli

Projektinköpare Hus - Uppsala

BIM-coach till Skanskas husverksamhet i Stockholm

Projektchef - Hus Stockholm

Projektutvecklare – Nya Hem Göteborg

Materialhanterare Skanska Maskin Kalmar

Kundansvarig - Skanska Nya Hem, Göteborg

Säljare/Uthyrare till Skanska Maskin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skanska
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • SALARY
  • FULLTIME PERMANENT
  • Publicerat: 14 juli 2016

Besöksadress

Not Specified
None

Postadress

Humlegårdsgatan 20, 5 tr
Stockholm, 10391

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024