Säljsupport till ATLE Consulting

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Nu söker vi på Lernia en ambitiös säljsupport till ATLE Consulting! ATLE Consulting jobbar med försäljning och verksamhetsutveckling inom byggbranschen. Försäljningen sker mot privatpersoner och deras uppdragsgivare är små och medelstora byggbolag. Idag är det sju personer i teamet som arbetar centralt i Stockholm och behöver nu blir ännu fler för att möta framgången som bolaget haft sedan starten. ATLE Consulting är ett ungt företag som drivs av unga människor och arbetsplatsen karakteriseras av en driven entreprenörsanda där de hela tiden söker utveckling.

Det här är en direktrekrytering till ATLE Consulting i samarbete med Lernia bemanning. Tjänsten innebär fast lön med gruppbaserad bonus.

Arbetsuppgifter
Som säljsupport kommer du att vara ansvarig för ett boka in möten till säljarna via ATLEs anslutna partnerbolag. Du använder telefonen och datorn som ditt främsta verktyg och i tjänsten ingår mycket kundkontakt och administration. Dina främsta arbetsuppgifter är;
- Administrera inkommande förfrågningar från till de anslutna partnerbolagen, via telefon och epost
- Söka leads utifrån förmedlingssidor, tex Offerta, Servicefinder och Brabyggare
- Boka in säljarna på kundmöten och följa de uppsatta målsättningarna som sätts på månadsbasis
- Följer upp förfrågningar och ger god service till kunder samt ansvarar för att förfrågan kommer till rätt partnerbolag och rätt säljare.

I din roll är du den första kontakt som kunden har med företaget de söker och det ställer höga krav på din servicenivå. Du tycker om när det är högt tempo med flera bollar i luften och tycker om att arbeta i en utmanande miljö. Arbetstiden är vardagar mellan kl 8-17.

Din bakgrund
Vi söker dig som är i början av din karriär och vill utvecklas på ett växande företag i ett avslappnat härligt gäng! Kanske har du tidigare arbetat med service, inom kundtjänst eller reception, och du har en god dator- och telefonvana. Ett krav för tjänsten är att du hanterar svenska och engelska obehindrat och har goda kunskaper inom Officepaketet. Som person är du orädd, ambitiös och trivs i en utmanande miljö. Du gillar när det händer grejer och har en positiv inställning! Samtidigt så är du ansvarsfull och noggrann och ger dig inte i första taget. Stämmer det här in på dig? Då kan du vara rätt person för tjänsten!

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Tillsvidareanställning, provanställning 6 mån/Heltid/Stockholm

Tillträdesdag
Omgående, enligt överenskommelse

Information
Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, sök därför tjänsten redan idag!

Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Würtz

Andreas Rudberg

Leyla Jamei

Madeleine Bergholtz

Sara Würtz
0722541033
Ali Rezaei

Sofie Östedt
072-2541801
Sofie Östedt

Maher Hammadi Hasson

Carolina Simonsson
0722-54 10 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Stockholm Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön + provision
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 4 maj 2017

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Stockholm
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Stockholm, 11164

Liknande jobb


SÄLJKOORDINATOR TILL GLENAIR

SÄLJKOORDINATOR TILL GLENAIR

24 oktober 2024