OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som trivs i supporterande roll med många kontaktytor. I rollen som Säljsupport hos Awardit erbjuds du ett omväxlande arbete där du kommer stötta våra säljare och representera bolag som Benify, Klarna, SAS och Handelsbanken i deras bonusprogram. Som anställd på Awardit erbjuds generöst friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring samt möjlighet till förmånliga personalköp till inköpspris.
OM TJÄNSTEN
Awardit är Nordens största operatör av kundklubbar, lojalitetsprogram, säljmotivationsprogram, digitala poängvalutor och poängshoppar. Vårt kontor är placerat vid Gamlestadens Fabriker där du tillsammans med 30 andra kollegor dagligen stöttar och representerar våra kunder på absolut bästa sätt. Utöver kontoret i Göteborg sitter en hel av våra kollegor uppe i Stockholm.
På kontoret försöker alla vara behjälpliga och hugga i där det behövs. Du kommer ingå i ett mindre team där fokus är på arbetsuppgifter inom Säljsupport i ett nära samarbete med andra funktioner, så som sälj, inköp och kundsupport mot kollegor på kontoren i Göteborg och Stockholm.
Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos Awardit.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Säljsupport hos oss jobbar du väldigt tätt mot våra Key Account Managers. Du agerar support gällande diverse uppgifter kopplat till vår försäljning och sätter ihop och skapar en helhet/sammanfattning kring våra produkter mot slutkund.
Du sköter prissättning i olika valutor samt i poäng, planerar och hanterar våra kampanjer och är en support kring de administrativa delarna. Du kommer även ha ansvar för underhåll av våra program och bonusshoppar.
För denna rekrytering söker vi totalt två personer till teamet där ni båda kommer utgå från kontoret i Göteborg. För en av rollerna kommer du agera Säljsupport mot kontoret i Stockholm där även din närmsta chef huserar.
Vi kommer ge dig en god plan för introduktion där du kommer få sitta tätt med vår kundtjänst för att lära dig nya system, samt få en kännedom kring vad våra kunder efterfrågar.
VI SÖKER DIG SOM
För denna tjänst är inte formella krav eller teknisk kompetens utav största vikt, utan vi kommer främst lägga fokus på dina personliga egenskaper.
Dock är följande minimum-krav:
* Obehindrade kunskaper i svenska i tal och skrift
* God datorvana
Det är meriterande om du har erfarenhet av följande:
#
* Goda kunskaper i engelska
* Kunskaper i e-handelslösningen Magento
* Kunskaper i affärssystemet Visma
Som person är du
* Noggrann
* Initiativtagande
* Strukturerad
* Samarbetsvillig
Övrig information
* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, Tillsvidare
* Placering: Gamlestadsvägen 2, Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Awardit's önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Awardit
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231