OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Säljsupport söker vi dig som vill arbeta varierande med kundkontakt och administration i ett bolag inom bilbranschen!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta: Personligt ansvar att känna till och följa företagets samtliga policys och rutiner.
Stötta säljare med säljmaterial, presentationer och kostnadsunderlag
Göra TCO-kalkyler, Personalbilskalkyler samt ta fram garanterade restvärden till kunder och återförsäljare
Besvara upphandlingar
Vid behov stötta den interna avdelningen med implementering av arbetsuppgifter
Ansvara för att upphandlingar lämnas in i rätt tid och med rätt uppgifter
Ansvara för inkommande mail och förfrågningar från kunder
Delaktighet i arbetet med underhåll och utveckling
Inmatning av kunddata gällande exempelvis Bilpolicy och avtal
Kontakt med kunder, återförsäljare och leverantörer via telefon, mail, videomöten
Vi söker dig som: Har erfarenhet av arbete inom kundservice och administration
Har en gymnasieutbildning, högskoleutbildning är meriterande
Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
Kunskap eller erfarenhet av bilbranschen, finansiering eller servicemarknad är meriterande
Goda kunskaper inom Office-paketet
Dina personliga egenskaper Flexibel, noggrann och kommunikativ
Serviceinriktad med administrativ kompetens
Förmåga att prioritera och genomföra
Hög tillgänglighet för snabb och korrekt service till kunderna
Samarbetsförmåga
Lättlärd
Ansvarstagande
Självgående
Lösningsfokuserad
Strukturerad
Plats: Södertälje.
Tjänsten är heltid med start i mitten på januari. Uppdraget sträcker sig till och med 31 augusti 2021.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-12-21, så skicka in din ansökan redan idag!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl på linn.stahl@barona.se