Säljsupport till IsaDora i Malmö

Säljsupport till IsaDora i Malmö

Arbetsbeskrivning

Säljsupport sökes till IsaDora i Malmö  
Har du en administrativ ådra och uppskattar att arbeta supporterande? Trivs du med kundkontakt och service? Vill du vara del av ett företag som prioriterar engagemang och gemenskap högt? Då ska du söka denna tjänst idag! 
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Säljsupport arbetar du i team och i nära samarbete med säljorganisationen. Det är en administrativ roll där du bland annat ansvarar för att ta emot och registrera ordrar samt att hantera exportdokument. Du har en viktig roll gentemot kunder och hjälper dem över telefon och mejl. Därutöver har du kontakt med berörda funktioner inom organisationen och hjälper dem vid behov. 
Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som: 
Supportera säljorganisationen med administrativa uppgifter. 
Hantera och registrera ordrar samt exportdokument. 
Kundkontakt över telefon och mejl. 

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
För att trivas i rollen som Säljsupport har du en naturlig fallenhet och intresse för administration och system. Du är en prestigelös lagspelare som uppskattar att aktivt arbeta med processer. Att arbeta lösningsorienterat och kvalitetsmedvetet ser du som en självklarhet samt att du är initiativtagande och värderar en god service högt. Vidare trivs du med att ta dig an nya utmaningar och är en god kommunikatör. 
Viktigt för tjänsten: 
Tidigare erfarenhet av administrativt och serviceinriktat arbete. 
Mycket god dator- och systemvana, framförallt inom Excel och meriterande med ERP. 
Svenska och engelska i tal och skrift, meriterande med kunskaper i tyska. 
Flexibel, initiativtagande och prestigelös lagspelare. 

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Säljsupport är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående som sträcker sig till årsskiftet, med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag och du sitter i fina lokaler i Malmö. Du blir del av en organisation som värderar teamwork och engagemang. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult. 
ÖVRIGT
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Amanda Ring på via 0738-617273 eller amanda.ring@eterni.se.
Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Isadora AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2022
  • Ansök senast: 14 juli 2022

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024