OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
KONE är ett globalt bolag som flera år i rad utsetts till ett av världens mest innovativa företag av Forbes Magazine. KONE är världsledande inom hiss- och rulltrappor och sitter i ljusa och fräscha lokaler på det skandinaviska huvudkontoret vid Kista Galleria. Hit tar du dig enkelt både kollektivt och med bil!
Din roll
Som säljsupport kommer du arbeta i bolagets 2nd line support mot KONEs slutkunder men du kommer även erbjuda intern support mot bolagets säljare. Arbetet är främst inriktat på rapportering, kontroll och korrigering av masterdata men även komplexa felsökningar rörande avtalsfrågor mot bolagets kunder. Ditt främsta arbetsverktyg kommer att vara CRM verktyget SAP för att lyckas lokalisera vart det har blivit fel för kunden alternativ interna fel. Kundinteraktionen sker via e-post samt telefon.
Detta är ett heltidsuppdrag på 12 månader. Du kommer att arbeta som konsult för Clevry men bli placerad i KONEs huvudkontor i Kista. Start på tjänsten är omgående.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Rapportering, kontroll och korrigering av bolagets masterdata
- Leverera högkvalitativ support till KONEs företagskunder samt bolagets säljare
- Felsökning genom att nyttja dig av CRM systemet SAP
Din profil
Vi ser nu efter dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter. Du besitter en god förståelse för hur man arbetar i CRM systemet SAP och känner dig bekväm i att nyttja dig utav Excel på daglig basis i arbetet. Dessutom besitter du en god kommunikationsförmåga på både svenska samt engelska, är tydlig och lyhörd.
Som person är du driven, serviceminded och lösningsorienterad. Du har lätt för att lära och levererar alltid högkvalitativ service. Du är högst effektiv i ditt arbetssätt samtidigt som du är detaljorienterad då uppgifter i detta team tar i genomsnitt 1,5 timmar per felsökning.
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar KONE med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)