OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.
Vår uppskattade kund som är ett bil-finansbolag söker nu efter 2 nya medarbetare till deras kreditavdelning som kommer arbeta med administration och service gällande olika avtal och supporta kreditteamet.
Du kommer tillhöra ett härligt sammansvetsat team om 11 personer som dagligen samarbetar med varandra. Här välkomnas du till en varm och härlig arbetsplats med högt i tak och en bra team-känsla. Andra fördelar är 37,5 timmars arbetsvecka, fri parkering, tillgång till gym i lokalen samt aktivitetsrum med exempelvis pingisbord.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 10 månader med tillträde efter överenskommelse, men vi ser gärna att du kan starta tjänsten så fort som möjligt. Du kommer att arbeta som konsult via oss på The Place men vara placerad på vårt kunds kontor i Sundbyberg där du har möjlighet att arbeta på distans cirka 50 % efter onboarding-processen. Tjänsten sträcker sig fram till januari 2025 med mycket goda chanser till förlängning.
Om rollen
I rollen som säljsupport kommer du besvara inkommande samtal och mejl gällande avtal som behöver justeras. Du kommer främst ha kontakt med återförsäljare och hjälpa dem att justera olika avtal för att sedan skicka tillbaka rätt avtal. Du kommer även vara behjälplig av handläggning av större krediter och administrera dessa. Ärenden som du hanterar kan handla om ändring av beviljade krediter samt övriga frågor om leasing och avtal.
Vad vi tror att du har gjort tidigare
För att trivas och göra succé i rollen säljsupport tror vi att du är en framåt och glad person. Du trivs att arbeta i system, är noggrann och kan ta dig an arbetsuppgifter på ett självständigt sätt. Vidare är du duktig på att skapa relationer och mån om att ge bästa möjliga service. För att passa in i teamet är det också viktigt att du är en person som är positiv, omtänksam, ödmjuk och har lätt för att samarbeta med andra.
Följande bakgrund ser vi som lämplig:
• Erfarenhet inom service/administrativa arbetsuppgifter
• Gymnasieexamen med ekonomisk inriktning eller likvärdigt är meriterande
• God systemvana och goda kunskaper i Excel
• Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift
• Kännedom av avbetalning och leasing är starkt meriterande
Låter det här som något som passar dig? Sök rollen! Vi tar emot ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
The Place är Sveriges enda Worklife Partner
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.