Säljsupport till välkänt internationellt bolag!

Säljsupport till välkänt internationellt bolag!

Arbetsbeskrivning

Vill du samla på dig erfarenheter från ett ledande bolag inom handel och börsteknologi? Är du social och gillar ett arbete med många kontaktytor? Då är detta tjänsten för dig!

Om tjänsten
Perido söker säljsupport till vår kund, ett av de ledande bolagen inom handel och börsteknologi på den globala marknaden. Som säljsupport kommer du att ingå i ett team som tillhandahåller kundtjänst- och administrativt stöd till befintliga och potentiella kunder. Sales support teamet arbetar gränsöverskridande med andra interna enheter såsom, juridik, finans och marknadsföring, vilket ger stort utrymme för lärande! Tjänsten är belägen på företagets kontor i Frihamnen, Stockholm, med möjlighet att jobba hemifrån emellanåt.

Dina arbetsuppgifter
Rollen är mångsidig och innebär en rad olika uppgifter såsom daglig kundservice och kundinteraktion, planera och utföra kundevenemang och delta i förändringsprojekt med fokus på att bland annat förbättra interna processer. Du kommer även att tillgodose ekonomiavdelningen med nödvändig dokumentation för fakturering och utföra vissa kontroller av faktureringsdatafiler enligt protokoll. Denna roll erbjuder ett brett utbud av olika stimulerande arbetsuppgifter, där du även kommer att få:
Vara involverad i att göra uppdateringar av företagets webbsidor
Utveckla försäljnings- och marknadsföringsmaterial
Vara involverad i kundevenemang
Uppdatera kunddata i CRM-system
Regelbunden kontakt med redovisningsavdelning, för att hålla koll på eventuella nyheter och utveckling i funktionen.


Dina egenskaper
För att trivas i rollen ser vi att du är en person som gillar högt tempo med varierande arbetsdagar. Du har ett öga för detaljer men kan samtidigt se helheten – alltid med kunden i fokus. Du trivs att arbeta i team men kan även självständigt driva ditt arbete och fatta egna beslut. Vidare tror vi att du är proaktiv och alltid strävar efter att alltid göra ditt yttersta. Som person har du en god kommunikationsförmåga och gillar arbeta i en roll med många kontaktytor.

Är det dig som vi söker efter?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!

Kvalifikationer:
Minst 3 år erfarenhet av liknande arbete
Du är nyfiken på aktiemarknaden och kapitalmarknaderna i stort
Goda kunskaper i Excel, Word och PowerPoint
Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift


Meriterande:
Kunskap om kapitalmarknader och finansiella produkter
Erfarenhet av att sätta upp och leda webbseminarier
Viss arbetserfarenhet med Salesforce eller annat CRM-system


Omfattning och tillträde
Tillsvidareanställning som konsult på heltid. Uppdrag till och med januari 2024. Start mitten på augusti.

Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.


Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén som kan nås på mejl amanda.delven@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33278 i ämnesraden.

Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2022
  • Ansök senast: 16 juli 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


20 november 2024

20 november 2024

19 november 2024

Sales Specialist

Sales Specialist

18 november 2024