OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du ute efter en social och administrativ roll inom en internationell organisation? I rollen som säljsupport hos Leviat/Halfen AB får du arbeta med byggnadsspecifika produkter i en spindel-i-nätet funktion. Om du trivs med breda kontaktytor, service och administration, samtidigt som du är tillgänglig på heltid fram till augusti, är detta rollen för dig. Sök redan idag då start är omgående!
OM TJÄNSTEN
Nu söker Academic Work för Leviat/Halfen AB räkning en säljsupport för ett tidsbegränsat uppdrag under våren och sommaren. I rollen kommer du agera ”spindel i nätet” för företagets säljare och stötta upp i administrativa arbetsuppgifter och i kundkontakt. Rollen är på heltid med en omgående start och sträcker sig initialt fram till slutet av augusti. Eftersom företagets kultur kännetecknas av sina sociala och orädda medarbetare så letar vi efter dig som gärna är en del av ett sådant team och vill bidra med en härlig stämning på kontoret.
Leviat/Halfen AB är ett världsledande företag som erbjuder byggnadsspecifika produkter med fokus på kund och kvalitet. Stämningen på företaget präglas av ambition, glädje och nyfikenhet där alla hjälps åt. De erbjuder trygga och kvalitativa produkter till kunder i byggindustrin. På bolagets svenska kontor i Gårda sitter ett team på 17 personer, där tre personer jobbar helhjärtat med den tekniska försäljningen.
#
Du erbjuds
* En lärorik roll i ett socialt team med många kontaktytor
* Heltidsarbete under sommaren och ett eventuellt deltidsjobb till hösten
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Uppdatering av prislistor.
- Avlasta och finnas där som stöd för företagets säljare.
- Fakturahantering och hantering samt stöttning av orderadministration.
- Vara en ”spindeln nätet-funktion” inom säljgruppen och hantera egna uppgifter men även stötta dina säljkollegor i det dagliga arbetet.
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete och/eller tidigare arbetat i en supporterade roll över telefon
- Har goda kunskaper i Excel
- Är obehindrad i svenska och engelska då båda språken används i det dagliga arbetet
- Är tillgänglig för start omgående och fram till och med slutet av augusti
Det är meriterande om du:
* Har erfarenhet av arbete i SAP
* Har tidigare praktisk erfarenhet från byggbranschen och/eller som försäljare inom byggbranschen
Som person är du:
* Affärsmässig
* Noggrann
* Relationsskapande
#
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, till och med 31 augusti - med eventuell förlängning
* Placering: Gårda, Göteborg
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231