OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Utvecklas tillsammans med oss!
Är du en person som drivs av att arbeta i en koordinerande roll? Är du dessutom serviceminded och har god administrativ vana? Då kan det vara dig vi söker!
Till vår organisation söker vi en administratör/innesäljare med god förmåga att hålla många bollar i luften. Det är en varierad och spännande roll där du kommer att bistå och stötta säljorganisationen men också vara i daglig kontakt med kunder och leverantörer.
Till arbetsuppgifterna hör:
- Orderhantering
- Inköp
- Bokföring
- Systemvård
- Löpande kundkontakter
- Ansvar för mässor och aktiviteter
- Ansvar för organisationens hemsidor och webshopar
- Säljstöd
Kvalifikationer
Svenska och engelska är ett krav, ytterligare språk är meriterande.
Kunskaper/erfarenhet av Monitor är meriterande.
Datavana, (Officepaketet) är ett krav
Tjänsteresor förekommer
Om dig
Vi söker dig som är representativ, positiv och prestigelös. Du har lätt för att ta till dig nya arbetsuppgifter och du har en god simultanförmåga. Har du erfarenheter från liknande tjänster är det meriterande men vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Om företaget
I över 100 år har vi på August Lundh levererat hushållsprodukter för krävande miljöer. Vi tillhandahåller ett stort sortiment av miljövänliga kvalitetsprodukter i plast till storkök och catering och våra produkter används av verksamheter världen över.
Vår vision är att vara marknadsledande inom vårt fält. Detta uppnår vi genom att fortsätta att utveckla vår verksamhet för att möta våra kunders behov och förväntningar, genom vårt miljöarbete och höga kvalitet. Vi tillverkar produkter för den värld vi vill leva i och lämna efter oss.
Vi kommer att hålla löpande intervjuer.
Välkommen in med din ansökan: alberto@augustlundh.se
Välkommen att kontakta Alberto Bonnet om du har frågor och funderingar.
Alberto Bonnet
Försäljning & Marknadschef
August Lundh AB
alberto@augustlundh.se
0763988150