Säljsupport/kundservicemedarbetare till ClearOn

Arbetsbeskrivning

Nu söker ClearOn sin nästa kollega som vill arbeta i en kundorienterad roll med fokus på support, administration och IT. Är det du? Sök rollen idag!

Om ClearOn

ClearOn leder utvecklingen av kuponger och betaltjänster i handeln. Affärsområdet Wave utvecklar och säljer kassasystem. I samarbete med 5000 butiker clearar de kuponger, presentkort, betalningar och Värdeavier för SEK 5 miljarder årligen. Genom Kassagirot erbjuder ClearOn privatpersoner och företag att betala, ta ut, växla och överföra pengar i samarbete med Bankgirot, Nordea, Swedbank och MoneyGram. ClearOn är ett betalningsinstitut under Finansinspektionens tillsyn och ägs av Dagligvaruleverantörers Förbund. Läs mer på: www.clearon.se (http://www.clearon.se/).

ClearOn är Sveriges ledande partner för säljdrivande kampanjer inom den svenska dagligvaruhandeln med över 50 års erfarenhet av att utveckla innovativa tjänster som syftar till att hjälpa deras kunder att öka sin försäljning. Under de senaste åren har ClearOn uppmärksammats internationellt och nationellt samt vunnit flera priser för bolagets innovativa och kreativa sätt att sälja och marknadsföra produkter. Deras erbjudande bygger på en kombination av tjänster i framkant, strategi, teknik, insikt och erfarenhet.

Om rollen

Vi söker just nu för ClearOns räkning en medarbetare till deras Customer Success team där du arbetar med att ge den bästa servicen för ClearOns produkter via telefon, digitala verktyg och e-post. Kunderna är butiker inom dagligvaruhandeln och servicehandeln, leverantörer inom handeln, samarbetspartners och slutkonsument. I rollen ingår utöver mötet med kunder administrativa arbetsuppgifter samt koordinering och uppföljning av ärenden externt och internt i verksamheten. Tillsammans med kollegorna är du ansiktet ut mot marknaden där du säkerställer att kunderna får ut det mesta möjliga av tjänsten de köpt eller av det samarbete de har. Periodvis kan tempot variera vilket kräver att du är lösningsfokuserad och ansvarstagande.

Exempel på arbetsuppgifter

- Kundkontakt och support via telefon, digitala mötesverktyg och e-post
- Utredning och hantering av kundärenden
- Onboarding av nya kunder
- Administration
- Beställningar
- Intern support mot sälj och produktteam


Om dig

För att lyckas i rollen hos ClearOn ser vi att du är lösningsfokuserad, initiativtagande och driven i ditt sätt att arbeta. Du trivs i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter och kan arbeta bra i team. Vidare ser vi gärna att du arbetat i en liknande roll tidigare där du bland annat arbetat med ärendehantering, kundsupport och administration. Vi tror även att du har ett intresse för IT och teknik och är serviceminded i ditt arbete. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i Officepaketet och behärskar svenska och engelska i tal och i skrift obehindrat.

Vidare tror vi att du

- Värderar kundmötet högt och trivs med att ge service för våra tjänster och produkter.
- Gillar att jobba i team men är beredd att jobba självständigt.
- Är nyfiken, tycker det är kul att lära dig nya saker och system och har lätt för det.
- Arbetar strukturerat och är noggrann
- Tycker om att hitta lösningar och kan hantera många bollar i luften samtidigt. Gillar att vara med och utveckla och förbättra rutiner.


Arbetstider, tillträde och omfattning

Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag. Start är så snart som möjligt. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med goda chanser att bli överrekryterad till vår kund på sikt. ClearOn har sina lokaler i Liljeholmen, Stockholm.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Christoffer Sperring på christoffer.sperring@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2021
  • Ansök senast: 8 december 2021

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


26 november 2024