Säljsupportsmedarbetare med inbetalningsansvar

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN
Landshypotek Bank söker en medarbetare till avdelningen Säljsupport. Säljsupports huvudsakliga roll är att stödja affären genom att hjälpa kundansvariga runt om i landet i deras arbete. Tjänsten är en heltidstjänst med placering i centrala Linköping i Landshypoteks nyinredda och anrika lokaler. Kontoret är familjärt och hushåller förutom säljsupportsavdelningen även en kundtjänst samt ett antal kundansvariga.

ARBETSUPPGIFTER
Som medarbetare på inbetalning och avstämning hos Landshypotek kommer du att arbeta tillsammans med en person till. Du kommer att sköta kreditadministration för Landshypotek och dess dotterbolag. Mer specifikt kommer du att ansvara för att inbetalningar från kunder matchas till rätt konto. Du kommer även att ansvara för avstämningar av konton som säljsupport använder. Du kommer också att ansvara för att kundreskontran är uppdaterad innan avisering till kunderna. Du förväntas agera professionellt samt sköta ditt arbete på ett korrekt sätt i enlighet med de lagar och regelverk som finns.

Andra ansvarsområden är:

* att ingå i Säljsupports stödfunktion mot kundansvariga.

* att vid hög arbetsbelastning på Säljsupport även stötta övriga områden.

VI SÖKER DIG SOM
Har en akademisk examen inom ekonomi, gärna med inriktning redovisning. Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet av redovisning, och gärna från bankvärlden. Kunskaper i SAP och tidigare erfarenhet av bank eller finans är ytterst meriterande.

Eget ansvar och att jobba korrekt är av yttersta vikt i den här tjänsten. Noggrannhet och kunskaper om de lagar och regler som gäller är viktiga parametrar, du vet vad som måste arkiveras och dokumenteras. Det är viktigt att du är serviceinriktad och kommunikativ och du uttrycker dig väl i det svenska språket, både skriftligt och muntligt. Du drar dig inte för att lyfta på luren för att diskutera saker med dina kollegor.

Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail lin03@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

START: Snarast, enligt överenskommelse

UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid, tillsvidare

UPPSKATTAD ARBETSTID: Kontorstider

PLATS: Linköping

URVAL: Sker löpande

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.

SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer på under vår PuL-sida.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Landshypotek är ett medlemsägt låneinstitut för jord- och skogsägare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Sandra Bohlin
0736-44 85 55 013-470 9606
Rekryteringskonsult Cathrin Eklund Lövstedt
013-244109 0736-448506
Rebecca Berg

Karolina Knutsson

Consultant Manager Anna Fransson
013-474 5178
Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Consultant Manager Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Cathrin E.Lövstedt

Martin Danielsson

Sammanfattning

Besöksadress

Drottninggatan 23
None

Postadress

Drottninggatan 23
LINKÖPING, 58225

Liknande jobb


28 november 2024

27 november 2024

26 november 2024